Ik heb sinds vanmorgen groene afscheiding, niet veel maar ja het is wel groen. Ik heb gelijk de huisarts gebeld en de assistente zei dat het geen schimmelinfectie kon zijn, en nu moet ik morgen gelijk langs komen omdat ik vandaag niet kon. Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad, ik maak me heel erg zorgen om de baby. En wat doet een dokter dan precies? groetjes chantal
mijn afscheiding is altijd beetje groenig en wat dikker....... maar dat is bij mij redelijk normaal...... Had jij van te voren ook last van afscheiding? Tis in iedergeval goed dat je ff langs de huisarts gaat....... twinny
wel van meer afscheiding maar dat is normaal, maar dit groene heb ik nog nooit gehad! het is ook niet alleen maar groen, zit elke keer een kloddertje bij zeg maar De rest is gewoon wil/gelig. De assistente zei dat groene afscheiding nooit goed is, en dat ik gelijk moest komen!
Ik heb ook geen idee maar ik wens je ook sterkte hopen dat het niets is. Laat je het nog even weten als je bent geweest? Groetjes,
Nou, ben bij de dokter geweest, en aangezien het niet meer groen is, hoefde hij niet te kijken! Hij zei dat het gewoon een infectie kan zijn en als het zo minimaal blijft gaat het vanzelf over, kon geen kwaad voor de baby in ieder geval. Heb geen medicatie gekregen ofzo. groetjes
hoi, bij mij was het de eerste weken tot ongeveer 14/15 weken groen.Maar het is allang weer weg.Ik kreeg te horen dat veel vrouwen dit hebben en dat t door hormonen kan komen.