Ik heb een vraagje voor de zwangere onder ons. Wel wat vieze vraag , maar wat voor slijm heb je als je net zwanger bent??
Er staat hier op het zwanger forum een stukje over cervixslijm - servixslijm, wanneer je welk slijm hebt. Misschien als je zoekfunctie gebruikt, ik zal ook even kijken of ik het nog kan vinden
Ik heb het even voor je gekopieerd, Ninetje heeft het geschreven onder het kopje Even over afscheiding Net na je menstruatie: - een gele kleur - korrelig en kleverig - weinig slijm, voelt droog aan Enkele dagen later is dit veranderd: - de gele kleur is nu eerder een roomkleur geworden - dik en minder kleverig - meer slijm, voelt vochtiger aan Tijdens je vruchtbare periode: - helder, valt te vergelijken met rauw eiwit - eerder vloeibaar, je kan er een draad mee trekken als je het tussen 2 vingers houdt en die langzaam opent - veel slijm, voelt heel vochtig aan Weer een andere site: Het hormoon oestradiol zorgt voor een aantal veranderingen: er komt steeds meer cervixslijm het cervixslijm wordt helderder het cervixslijm wordt rekbaarder de baarmoedermond wordt steeds zachter de baarmoedermond wordt steeds groter Direct na de eisprong: de productie van cervixslijm houdt op. de baarmoedermond sluit zich je lichaamstemperatuur stijgt 0,3 graden Ik hoop dat jullie een beetje een inzicht krijgen over servixslijm( cervixslijm)
toen bij mij de innestteling bezig was had ik last van wat ze noemen de witte vloed. Dus zacht wit slijm maar niet taai zeg maar(niet dat je er draden van kan trekken). Dat viel mij heel erg op omdat ikdat verder nooit had. Toen de innestteling over was verdween dat ook. Groetjes labmuisje
ik had witte waterige afscheiding, spierwit!!! voor ik zwanger was had ik ook wel witte afscheiding (witvloed) maar dat was dikker zeg maar, plakkeriger
Ik heb dat dus ook een paar dagen gehad...ik dacht dat mijn eitje toch ineens nog later kwam... Maar ja, als het goed is ben ik niet zwanger, dus bij mij had het niets te betekenen..