Hallo, We zaten al eerder in dubio over de jongensnaam bij Hugo, hebben nog niet echt een gevoel van 'dat moet hem worden'. Na een nieuwe brainstorm hebben we wel weer een top 5 gemaakt. Welke vinden jullie het mooist en bij Hugo passen?
Poeh ik vind ze allemaal wel goed passen. Allemaal niet veel langer of korter dan Hugo en allemaal een letter uit zijn naam erin. Ik denk dat ik Luuk (/ Luc, maar ik vind die schrijfwijze zo gek) en Lucas minder snel zou kiezen omdat ze dan allebei die u-klank in de eerste lettergreep hebben en dat klinkt wat dubbel. Ik vind Oscar / Oskar en Koen er uiteindelijk het mooist bij, omdat ik dat ook mooiere namen vind dan Thomas. Als je dan in de internationale hoek wilt blijven zou ik voor Oscar gaan
Oscar, hoewel ik Victor er nóg mooier bij vind. Koen vind ik echt een totaal andere naam, die vind ik er absoluut niet bij passen.
Oscar, mark vond het lastig kiezen. Ik denk dat we wel (deels?) dezelfde smaak hebben! Hugo, hele leuke naam! Luc, Lucas, Thomas.. Ook leuke namen! David Nathan Benjamin Sebastiaan Simon Jacob Ben Victor Vincent Chris
Alle namen op Koen na. Ik vind dat echt een lelijke naam. Ik heb een neefje dat zo heet. In eerste instantie verstond ik dat hij oen hete. Kalkoen rijmt er ook veel te goed op. Thomas vind ik het beste passen. En Lucas is sowieso ook een leuke naam die altijd nog in de spraak af te korten is tot Luc