Zwanger worden..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SamanthaPiet, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamanthaPiet

31 okt 2010
    36
    0
    0
    Arnhem
    Hallo allemaal,

ik ben in januari gestopt met de prikpil.. Helaas hebben wij nog geen succes gehad.. :( Mijn menstruatie is 25-10-2010 begonnen en 30-10-2010 geeindigd.. Ik wil er graag alles aan doen om zwanger te raken, ik blijf dus ook regelmatig liggen na de sex (met de benen in de lucht).. Ik lees dat het goed is om, om de dag te vrijen maar mis ik dan niet me eisprong? Hebben jullie nog tips om zwanger te raken? :(

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    je kan bv ovulatietesten gebruiken, als die positief is komt je ei eraan en moet je dus ff aan de klus, voor de zekerheid de dag erna ook nog een keertje, dan hoef je dus niet de hele maand om de dag te klussen maar gewoon wanneer je zin hebt.

ik ben zelf 2 dagen na me ongi begonnen met de ovu testen en heb me ei gevonden en t is gelukt (zie banner).

je kan ook nog tempen, maar daar heb ik geen vertand van , miss kan iemand anders je dat uitleggen.

ik hoop dat je snel zwanger bent!

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ovu testen en tempraturen heeft mij echt geholpen,, op den duur wist ik echt mijn cyclus op mijn duimpje!!
    En als je je cyclus goed kent gaat het ook makkelijker!

Succes hoor!!!!:D

4. SamanthaPiet

31 okt 2010
    36
    0
    0
    Arnhem
    Bedankt voor de reacties..

Gefeliciteerd allebij met de zwangerschap.. Ik ga flink aant klussen deze maand hopen dat het lukt.. Ik heb de ovu testen al in huis..

Groetjes

5. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Hoi Samanthapiet,

Hier ook sinds jan. 2010 gestopt met anticonceptie, en ook nog geen succes, wel gebruik ik al een paar maanden ovulatietesten, en let ik op mijn lichaam, heb ook echt veel cervixslijm, en mijn ongi komt ook precies elke maand op tijd, ik heb daardoor mijn lichaam echt leren kennen!
    Vind het nu ook best lang duren, en om er alles aan gedaan te hebben ben ik deze ronde begonnen met mijn temp. bij te gaan houden, geeft me iets meer rust, en omdat ik die laatste 2 weken slopend vind, brengt tempen misschien dat stukje onzeker in die 2weken wat terug!
    Veel succes met zwanger worden, en echt onze tijd komt wel hoor, blijf erin geloven!!!

30-42-32-43-31-31-35-32 ronde 9....

6. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik zal je mijn ervaring met de prikpil even vertellen
    Duurde 9 maanden voor ik een ongi kreeg en daarna nog eens 6 maand voor ik een eisprong kreeg
    Ik zou echt dan ovu's gaan gebruiken

7. fafa

fafa Niet meer actief

even off topic... @whitesabre: ik stem in principe niet op foto's puur omdat erom gevraagd wordt, maar de jouwe vind ik echt de mooiste die erbij staat :) dus toch gestemd

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Met de prikpil kan het wel 3 jaar duren, helaas.
    Hopelijk krijg je binnenkort een eisprong.
    Ik ben in juli gestopt en in oktober 2 keer flink ongi geweest, nu is het weer even gestopt. Maar ik denk dat het no wel een half jaar duurt voor ik weer een normale cyclus heb.
    Zonder eisprong word je niet zwanger natuurlijk.

Deel Deze Pagina