Hoi allemaal! Ik ben benieuwd wie met deze vitamines ervaring hebben! Zowel goede als slechte ervaringen welkom! Ook wanneer je het beste met deze kunt beginnen? cd1 of mag het midden in je cylci of juist alleen na eisprong? Dank je wel
Deze maand mee begonnen. Eigenlijk gewoon toen ik het had gekocht en dat was geloof ik cd 3. Zit nu op cd 12 dus aan mij heb je nog niet veel eigenlijk Succes
Oh ja en ik dacht gelezen te hebben in de bijsluiter dat het ook gebruikt mag worden tijdens zwangerschap en borstvoeding dus het lijkt me dat je er meteen mee mag beginnen en niet hoeft te stoppen na eisprong.
oh echt? ik zit nu op cd 19 en heb een korte cyclus dus ben tussen cd 24 en 26 ongi, zou het geen kwaad kunnen dan nu te nemen?
Wat voor soort ervaring wil je? Ik heb het een tijd gebruikt i.v.m. premenstruele klachten, gebruikte het dan ook iedere dag. Het verlichtte mijn (hormonale) klachten een beetje. Effect op mijn cyclus was niet heel groot, merkte wel 2-tal dagen langer 'vruchtbaar' slijm voor eisprong, die ook 1-2 dagen eerder kwam. Omdat ik het zo duur vond ben ik na een korte tijd overgestapt op teunisbloemolie van etos. Voor mij hetzelfde effect. Gebruikte die toen ik zwanger werd van nummer 3, heb hem geslikt tot ik een positieve test in handen had. Na bevalling ben ik weer opnieuw gestart met die van etos, zodra ik weer premenstruele klachten kreeg. Nu een dik jaar geleden denk ik?
Bedankt voor je heldere en duidelijke uitleg! Ik heb altijd vreselijke pms klachten en dat is de hoofdreden dat ik deze gekocht heb. Ik wil het beginnen met slikken zodra ik ongi word dan dat lijkt me het beste? Helpt het ook vruchtbaarder te worden of is dat weer een fabeltje?