ongesteldheid blijft uit, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babybuddy, 20 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babybuddy

babybuddy Nieuw lid

3 sep 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijna 2 maand geleden gestopt met de pil na 15 jaar! En ook vaak de pil doorgeslikt!
    Nu moest ik 7 september ongi worden, maar nog geen tekenen en bloed te zien!
    wel ontzettend last van me onderrug, heb 5 dagen nadat ik ongi moest worden test gedaan, maar deze negatief en 4 dagen later nog 1 en ook negatief!
    Ben nu 2 week overtijd. Veel gehoord dat sommige indd langere cyclus kunnen hebben door gebruik van de pil.
    Zijn er meer die dit hebben?

2. Homeland

Homeland Niet meer actief

Heel herkenbaar. Mijn cyclus is sinds het stoppen (nog) niet regelmatig met zelfs een vette uitschieter van 50 dagen. In 2013 ook gestopt en nooit meegemaakt zoals nu. Mss omdat ik er nu zo ontzettend mee bezig ben en toen niet. Geen idee maar hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus.

3. Homeland

Homeland Niet meer actief

Bij mij heeft het, zowel in 2013 als in 2015 na het stoppen en de onttrekkingsbloeding, 10 weken geduurd voordat het vanzelf op gang kwam. Dat schijnt heel normaal te zijn en ook dat het wel een half jaar tot een jaar kan duren voordat je cyclus weer regelmatig is.

4. Joolz

Joolz Actief lid

1 jul 2015
    271
    18
    18
    Helaas herkenbaar. Drie maanden gestopt na 13 jaar en ook veel doorslikken. Geen touw aan vast te knopen nog.
    Eerste ronde 42 dagen, toen 15 en nu dag 35 en aan t wachten. Ze zeggen dat t vanzelf goed komt maar wachten is vervelend!!

5. g1986

g1986 Lid

16 sep 2015
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    hier in februari gestopt, ook ruim 15 jaar geslikt. ik zit nu in mn 3de cyclus van al 94 dagen, zit ook met smart op mijn menstruatie te wachten zodat we met de volgende ronden kunnen starten.

6. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Of het door de pil komt is natuurlijk de vraag. Artsen zeggend dat dit niet zo is en vaak heeft het een andere oorzaak. Zelf verdenk ik de pil er wel van dat ik helemaal geen cyclus meer van mezelf heb. Maar nogmaals, dat valt niet te bewijzen. Hopelijk wilt het bij binnenkort goed op gang komen. Het kan idd even duren eer je lichaam het zelf gaat oppakken.

7. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Kan helaas lang duren..
    Eerste cyclus was bij mij 138 dagen en nu zit ik alweer op dag 40 en nog geen open gevonden helaas.

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Kan inderdaad even duren vooraleer je eerste menstruatie eraan komt!
    Bij mij is het redelijk vlot gegaan en ook meteen regelmatig...
    Maar de huisarts had me gezegd dat als ik na een half jaar nog niet ongesteld zou zijn, dat ik dan moest terugkomen...
    Dus tot een half jaar bekijken ze het als 'normaal' na het stoppen met de pil. Hopelijk duurt het bij jou niet zo lang, maar het kan dus wel zeker...

Deel Deze Pagina