Ik zit vandaag op CD 21 en had gistermorgen wat helderrood bloedverlies. In de loop van de dag werd het wat bruin/zwart en dat heb ik altijd rond mn eisprong een dagje, maar nooit helder rood. Vanaf vanochtend is het weer helder rood, alleen is het slijmeriger en iets minder rood dan bij mn menstruatie. Ik heb normaal een cyclus van 30-35 dagen maar ik heb een vreselijke week achter de rug van veel verdriet, stress en spanning. Zou het kunnen dat ik door alles veel vroeger ongesteld word dan normaal? We hebben seks gehad op dag 13, 17 en 20 (gister dus). Mn eisprong weet ik nooit zo precies, behalve dat ik vaak wat bruinverlies heb rond die tijd. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Heb ook zeurende buikpijn en wat lage rugpijn.
Hier idem dito, had gister ook een onderwerp geplaatst 'roze afveeg' maar niemand weet t antwoord denk ik.. Vandaag ook helder rood en onderrug en buik pijn.. Nog steeds geen temp. Verhoging dus heb geen idee wat t is Als t te lang aan houdt bel ik de dokter denk ik maar even