Efamol PMP gebruiken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roos23, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Sinds 1,5 maand gestopt met de pil, maar tot nu toe nog steeds niet ongesteld geweest.
    Wel al 2 testen gedaan en deze waren alle2 niks.. :(
    Ik heb 9 jaar de Diana35 pil geslikt en nu lees ik bij meerdere mensen dat het soms best een tijdje kan duren voordat je weer ongesteld wordt.

Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben en ik vind het opzich ook niet heel erg maar vind het wel een eng idee dat ik niet ongesteld wordt, kan er nu niet eens voor gaan klussen :rolleyes:

Nu heb ik op internet gelezen over Efamol PMP heeft iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Dit ken ik niet. Ik heb wel van teunisbloempillen gehoord via deze site, die kunnen ook helpen.
    Ik heb ze ook 3 dagen geslikt en 2 dagen later werd ik ongi. Weet niet of het toeval was, maar het schaad niet dus...

3. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik heb nu omega combi vrouw in huis gehaald. Dit was het enige wat ik kon vinden met teunisbloemolie bij de drogist.
    Maar op de verpakking staat het volgende:

* Helpt bij overgangsverschijnselen
    * Helpt bij periodieke ongemakken
    * Omega 3 Teunisbloemolie, kudza root extract

Ik heb dus geen idee of dit wel het goede is?

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik heb ze van de etos. Staat ook bij ongemak bij menstruatie.
    Maar helpt dus ook bij onregelmatig of lange cyclussen. Heb er veel verhalen over gehoord dat het helpt. Ook meiden die er buikpijn van kregen en die zijn er mee gestopt. Maar ik heb er tot nu geen slechte evaring mee.

5. Marientje28

Marientje28 Actief lid

30 jun 2008
    220
    0
    0
    Wijkverpleegkundige
    Hoi roos,

Vanwege mijn lange cyclus en een onvindbare eisprong ben ik 3 maanden geleden met deze vitamines begonnen. Sindsdien steeds een cyclus van 34 dagen gehad met een eisprong zo'n 19 dagen voor de menstruatie. Bij mij werken ze dus super. Ook even advies gevraagd aan de gynaecoloog, die zei dat ze ze niet kende maar dat het zeker geen kwaad kon. Verder zitten er vooral veel vitamines uit het B-complex in deze capsules en daarvan is wetenschappelijk vastgesteld dat ze ondersteunend zijn bij allerlei cyclusproblemen.
    Wie weet helpen ze ook voor jou?

Succes!

Groetjes Marientje

6. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Roos23

Probeer anders de Etos zwanger worden pillen, helpen ook bij een onregelmatige cyclus.
    Zoals ik al eerder schreef bij mij duurde het 75 dagen voor ik ongi werd en er zijn meiden die over de 100 dagen moesten wachten, vaak na het gebruik van de Diana....
    Het is echt heel vervelend en balen.

Succes meid

7. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hoi Marientje,

Met welke vitamine ben je dan precies begonnen?

Alvast bedankt voor je reactie!

8. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Het is zeker heel vervelend. Je kunt er op deze manier niet eens aan werken.
    Heb jij gewoon die 75 dagen afgewacht? Of ben je eerder naar de huisarts geweest of heb je pillen gebruikt?

Groetjes

9. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    kan je huisarts je niet helpen hiermee?

10. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Je wordt niet echt sirieus genomen.
    Ze zeggen dat je moet ontpillen. En dat is allemaal wel heel leuk gezegd maar je krijgt toch een beetje de angst van ja wat als er iets niet klopt, ja dan ben je wel zo een jaar verder voor dat ze er verder willen gaan kijken....

Het is bij mij gewoon meer de angst van ooh nee ik zal toch wel weer normaal ongesteld worden

11. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    echt balen is dat he
    als je na 2 maanden gestopt te zijn nog niet ongi ben geworden zou ik er tog maar op aandringen het te laten onderzoeken
    al is het maar voor je eigen gevoel
    ik snap het wel hoor wat je zegt over niet serieus genomen worden, ik heb me zo ook gevoeld
    bij mij was het ohh je bent nog jong blablabla
    nou over 3 weken zijn we inmiddels een jaar verder, als ik deze ronde niet zwanger word ga ik dus mooi naar de h.arts

12. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ja het is indd balen.
    Hoe oud ben je nu?
    Ben jij vanaf dat je gestopt ben met de pil wel normaal ongi geweest? hebben jullie ook die ovuluatie testen gedaan? Ik heb ze wel in huis maar kan ze nu helaas niet gebruiken :(

Groetjes

13. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    ik ben 21, ik had vanaf het begin een regelmatige cyclus, alleen vorige maand bleef het 3weken langer weg maar nu weer normaal :rolleyes:
    ik heb geen ovulatie testen gedaan, ben nu wel aan het tempen maar dat is meer omdat ik weet dat mijn huisarts dat eerst wilt voordat hij me doorstuurd Ik had altijd zo het idee dat ik met ovu testen e.d. er helemaal 24/7 mee bezig was

14. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik ben 23 en heb al heel lang een kinderwens.
    Nu hebben we alles op een rijtje een leuk huis ect en hebben we besloten om ervoor te gaan.
    Mijn vriend is heel nuchter en heeft zoiets van wacht het allemaal eerst maar rustig af, terwijl ik al na 3 weken ovuluatie testen heb besteld.
    Misschien moet ik het allemaa ook maar eens laten rusten. Ik vind het vooral vervelend dat ik niet ongi wordt. Op deze manier kunnen we het niet eens proberen.

15. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    ik snap je helemaal hoor!
    mijn vriend gaat er ook heel anders mee om, hij wilt het wel heel graag maar hij ziet gewoon het nut er niet van in om te gaan stressen... kon ik maar zo denken :)
    wij wonen sinds een jaartje samen en zijn gelijk gestopt met de pil
    allebij een goeie baan, echt huisje boompje beestje (hondje) zeg maar ;) er mist nog maar 1 ding......
    ik hoop dat je snel ongi word, want zo schiet het idd niet op
    en anders nog maar aandringen bij je h.arts hoor als het je gerust stelt ;)

Deel Deze Pagina