Hoi meiden na een tijdje even afwezig te zijn geweesteer een berichtje van mij... We moesten 3 weken terug weer even naar het ziekenhuis toe om eigenlijk al aan te horen wat we wisten... Mijn mannetje had geen 1 levenden zaadcel dus onvruchtbaar..Zelfs de overige middellen zouden niet gaan werken.. We gingen eigenlijk de kamer verlaten toen mijn man aan de dokter vroeg of hij even naar zijn linkerbal wilde kijken omdat deze de laatste tijd nogal gevoelig was....Een minuut later rende er 3 dokters door de kamer heen met opnameformulieren en bloedonderzoekformulieren.. Mijn Mannetje moest worden opgenomen omdat hij voor 99% Balkanker zou hebben. We waren om half 11 in het ziekenhuis en om 13:00 lag hij al op de OK. Zijn hele linkerbal is weg gehaald en de kans met zwangerschap is hiermee toegenomen....Werd ons vertelt ... de kans is groot dat de kwade bal al het goede heeft tegen gehouden.. Ik ga hier natuurlijk niet van uit want ik wil me nergens op verheugen maar het geeft toch weer een beetje gevoel terug. Hij is 3 dagen na dit alles gelijk onder de scan gegaan en gelukkig geen uitzaaiing..... Maar we blijven wel onder controle.. NOu dit was mijn beleving weer...Ik hou jullie weer in de gaten meiden.. Veel liefss Sabrine
Jeetje wat een verhaal, gelukkig dat je man t zei tegen de dokter dat die wat gevoelig was. Dus jullie zijn er gelukkig op tijd bij. Nou meid ik hoop voor je dat er nu levende zaadcellen tevoorschijn komen en dat je snel zwanger mag worden.
Jeetje Sabrine wat een verhaal! Wat goed dat je man dit nog aangaf. Waren zijn ballen dan nooit eerder onderzocht of ge-echot? Even los van het feit of hij hierdoor weer vruchtbaar zou worden, het idee dat hij kanker had! Hopelijk voelt hij zich snel weer kiplekker en gloort er licht voor jullie aan de horizon. groetjes
jeetje, wat een verhaal. hoe dubbel het allemaal niet kan zijn... Fijn dat jullie de kanker in een vroeg stadium hebben kunnen stoppen en daarmee zelfs een klein beetje hoop op een zwangerschap hebben kunnen creeren, maar heel naar natuurlijk dat het er zat en dat je vriend geopereerd moest worden etc. Veel sterkte met het herstel en ik hoop dat jullie snel goed nieuws hebben!
In mei is hij nog gecontroleerd op alles en toen was er nog niks.... Maar we krgen dus nu veel informatie dat bij 80% van de mannen die vroeger een niet ingedaalde bal hadden...en daaraan geopereerd zijn vroeger...de kans op balkanker bestaat..... Ik vind het rot dat hij hier nooit op is gecontroleerd.... Maar ja we lopen nu goed op controle en we waren er op tijd bij...dus we hopen maar op het goede.. Veeeel liefs
pffff ik heb het verhaal met open mond gelezen... ga je naar het ziekenhuis voor zwangerschapsproblemen, krijg je te horen dat je (je man) kanker heeft...jezus ! Ben wel heel blij voor jullie dat er geen uitzaaiingen zijn en dat de kans op zwangerschap hiermee (waarschijnlijk) wel verhoogt is, maar toch ..... Sterkte in de aankomende tijd voor jullie beide Liefs kweb
Jee zeg! En wat heeft het ziekenhuis snel gehandeld, petje af...Hoop dat jullie hier positief uitkomen!
Ik moet zeggen we zijn na dit ook zoveeeel sterker geworden samen.... Het is misschien raar maar nu ken je toch een soort reden hebben waarom het allemaal niet lukt...En kan ik me er voor mijn gevoel ook iets makkelijker bij neerleggen... Liefssss
Jeeeemig! Wat een verhaal.... Wat een geluk dat hij er naar liet kijken bij de dokter, want anders had hij het nooit geweten, met alle gevolgen van dien... Sjonge, hij is echt door het oog van de naald gekropen! Nou, ik hoop dat het voor jullie kinderwens weer nieuwe perspectieven biedt. Belangrijkste is nu dat je je man gauw opknapt en gezond blijft!
wauw...wat een verhaal zeg! Wat een geluk dat ie er toch nog even naar liet kijken! Ik hoop dat ie spoedig helemaal hersteld.... en dat ie levende zaadjes gaat produceren! heel erg veel succes!
Jeetje wat een verhaal. Gelukkig dat jullie er achter gekomen zijn. En hopelijk gaat jullie kans om zwanger te worden omhoog. Veel sterkte en geluk toegewenst
WoW Heftig verhaal, zeg! Ik hoop dat je lieffie snel hersteld en dat het negatieve omgezet kan worden in iets positiefs Liefs
Ach meid, Wat verschrikkelijk. Maar fijn dat ze zo snel dan er iets aan hebben gedaan en dat het nu goed lijkt. Sterkte met jullie beiden. Liefs
Jeetje zeg: Ik schrok toch wel even toen ik het las. Wel fijn dat ze zo snel gehandeld hebben en dat er geen uitzaaiingen zijn en dat er nu misschien wel hoop is in de toekomst. hoe kijkt je man er tegenaan? Die zal ook wel ontzettend geschrokken zijn? Ik hoop echt ontzettend dat alles helemaal goed komt en dat het snel voor jullie mag lukken.