Hoi Hoi Ik ben op zoek naar zo'n spookjes achtig patroontje, me al rot gezocht op google, maar wordt dr niet veel wijzer van. Wie van jullie weet waar, of heeft er 1, Groetjes Dieneke
ik weet niet of het aan mij ligt maar ik snap de vraag niet zo...... patroontje waarvoor? grtz Ramona
Hoi, Ik bedoel ee'n patroontje, zodat je m zelf kunt naaien. Zoals een jurkje in de knipmode. Zo ietsje duidelijker? Groetjes
http://www.handwerkkist.com/Naaipakketj ... _info.html \ misschien vindt je dat wat, is wel een pakket, dus incl stof.
Mijn moeder maakt ze altijd voor alle baby's die geboren worden in de familie. Zo'n lapje met aan de uiteinden knopen voor de handen en voeten.En dan een lang puntig mutsje op. Heb ze ook kleiner met het lijfje in elkaar gerimpeld. Het moet vrij makkelijk zelf te maken zijn. Bedoel je dat?
Hoi Hoi bedankt voor de reacties! @ schorpioentje die bedoel ik inderdaad. dacht dat zoiets wel te googlen viel maar helaas, Groetjes
Als je daar een patroontje van wilt hebben, kan ik die vast wel regelen. Ik hoor het wel als je dat wilt hebben.