Eff off topic (UPC Digi tv)

Discussie in 'De lounge' gestart door Gusam, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Wij hebben nu voor de 2e keer de digi-box van UPC. Vorige keer was trouwens geweldig, want toen hebben we het 8 maanden gratis gekregen, met alle zenders. Foutje van UPC, meerdere malen over gebeld, maar ja, zij hadden gelijk.
    Nu weer digi-tv. Betere beeldkwaliteit, maar dat ding snapt nog steeds niet dat we geen breedbeeld-tv hebben. Jammer dat UPC er dus letterlijk de kantjes vanaf loopt.
    Over ons verleden met UPC zullen we het maar niet hebben, het is dat ze de enige tv-aanbieder hier zijn. We hebben 5 schema's lopen, allemaal nog met problemen, op allemaal krijgen we nog geld terug, maar een goede vriend van ons (die bij UPC werkt) heeft gekeken en UPC heeft alle logs afgesloten. Niets meer aan te doen dus. Heb ook geen zin het drama opnieuw op te rakelen.
    Maar de persoon die de box langsbracht was aardig hoor ;)

2. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hier in Amsterdam worden die stomme dingen wel door T&T aangeboden :x
    Ongevraagd komen ze die dingen afleveren pf .
    En niet 1x , maar wel 2 of 3 keer .

Wat de service op de helpdesk betrefd , daar heb ik geen klachten over .
    Ben tot nu toe altijd heel goed en netjes behandeld .
    Ik had eens geen internet , maar dat lag aan de pc (wisten wij dus niet).
    De mevrouw heeft allemaal testen uitgevoerd en kwam tot die conclusie .
    Maar ondanks dat het aan onze pc lag en dus haar probleem niet was , heeft ze wel weer mooi mijn internet opgang gekregen (jaha , via de telefoon zelfs ! ) .
    Ik moest weer allemaal testen doen en ze vertelde me daarna precies wat ik moest doen om het weer goed te krijgen .
    Ze heeft me zelfs terug gebeld op mijn mobiel ( heb zo een telefoon , tv en internet pakket , dus de telefoon deed het ook niet ) om alles weer in orde te krijgen .
    En dat is haar gelukt ook !
    We hebben heel in het begin wat problemen gehad met de verbinding , maar toen dat over was was alles goed .
    Tot mijn pc dus naar de knoppe ging .

Daar en tegen heeft mijn schoonma weer wel problemen met upc .

Maar hier komen ze dus niet van upc zelf aan de deur maar via de post .
    Mijn mannetje werkt daar en die word zo langzamerhand gek van die dingen .
    De meeste mensen weigeren ze namelijk ;)
    Dit omdat ze ze of niet willen of ze al zo een ding in huis hebben .

Groetjes joyce

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

Ik ben blij dat ik hier reacties op krijg.

je hoord veel negatieven verhalen maar ook wel positieve.
    ons team heeft al vaak dingen aangegeven zoals:
    dat het te opdringerig is voor de mensen, dan krijg je het antwoord niets aan te doen en bevalt het je niet dan kun je beter vertrekken.
    alle dingen die wij in het veld tegen komen, daar word niets of nauwelijks wat aan gedaan.

Ikzelf heb ook zn dtv box, ik heb niets te klagen ik ben heel blij met dat ding.
    mijn buren daar op tegen, die willen hem niet meer.
    storingen dit storingen dat.

je moet bij ons team echt tegen negativiteit kunnen, want je krijgt boze mensen aan de deur, zelf bedreigingen. en dan krijg je nog op je lazer als je niet genoeg weg hebt gezet.
    dus een pretje is het niet.

Maar goed ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties.

XXX Gusam.

4. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik heb heel veel negatieve ervarigen met upc.
    1.Het internet, lag er constant uit, mijn fakturen klopten elke niet, daar kon ik elke maand over bellen en zouden ze het veranderen NOT :evil:
    2. Telefonie, leuke aanbieding in combinatie met het internet, heeft 1 maand gewerkt,en heeft het nooit meer gedaan, ik moest de modem dan maar laten repareren, en dat was voor mijn eigen kosten. :evil:
    3. Als je een contract hebt met hun, probeer er dan maar eens vanaf te komen, ik ben onwijs lang bezig geweest om van die eikels af te komen.
    Ze probeerden op alle mogelijk manieren mij vast te houden, godzijdank ben ik er nu vanaf :D

Deel Deze Pagina