bah bah en nog eens bah

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

bel ik net mijn mannetje om te vragen hoe laat ie thuis komt. moet ie vanavond weer werken. 4de keer deze week! grrrrrr snap het wel hoor. hij werkt voor zijn eigen( keihard) en dit is gewoon een drukke tijd maar had me eindelijk een avondje voor met zijn tweetjes voorgesteld. lekker op de bank met een beker warme choco en popstars kijken en nou dit weer. weet dat ik niet ontevreden moet zijn want hij doet het natuurlijk voor ons maar ik kan er nu even niet tegen. zullen wel wer die rot hormonen zijn. nou daar zit ik dan vanavond.
    oh ja en het enige wat ze wel kunnen vragen is: wat eten we? ja duH!

oh nou voel ik me ook nog een egoistisch nest wat walgt van zelfmedelijden.

nou dit is er weer uit.

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

de mijne heeft ook een eigen zaak, krijg dit ook 5 keer per week te horen, ik heb me erbij neergelegd maar klaag af en toe wel hoor! :):)

en dan schrijf je het toch lekker van je af bij ons hier? ik kan me uuuuuren vermaken met de zwangerschapspagina, hihi..

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meid bij ons duurt dit nu al 4 weken en ben dr ook een beetje simpel van bah.
    Helemaal nu we een klote periode achter de rug hebben maar ja tis niet anders
    Maar weet hoe je je voelt

4. henkie24

normaal kan ik er ook gewoon tegen en vind het zelfs weleens lekker dat ie een avondje opgehoepeld is :oops: maar nu EVEN NIET. hahaha :D
    ook al omdat er nu kleine klusjes allemaal blijven liggen waar ik me dan weer aan erger.bv plank in de babykamer ophangen. spiegel en lamp in de badkamer. etc en dan komen ze om een uur of twaalf thuis en dan moeten ze natuurlijk nog in de douche want hij is altijd zo zwart als de kachel als ie thuiskomt. en dat moet dan ook allemaal weer met veel kabaal. alle lichten aan, fles doucheschuim wat weer op de grond klettert. en dan komen ze de slaapkamer binnen en dan hebben ze het grootste leven en van alles te vertellen ( dan wel) ik weer klaarwakker. en hij valt met een diep gesnurk even later in slaap. grrrrrrrrrr

5. mymiracle

oewh! herkenbaar zeg! hahaha, foei! volgens mij zijn er best veel vrouwen die hiermee te maken hebben, ik zeg maar zo, beter een hard werkende man dan 1 die niet van de bank te schoppen is, daar zou ik ook niet tegen kunnen :evil:

6. henkie24

hahaha. ja kan er nu ook wel weer een beetje om lachen. mijn boze bui is weer wat gezakt. en idd. beter dat ie werkt als elke avond in de kroeg hangt. maar soms he.... en wat ik nu ga vertellen is echt eens gebeurd een jaar geleden :oops:

toen dacht ik welleens dat ie vreemd ging he? ik bedoel dat is het standaardverhaal bij overwerken. of nog erger naar de wallen ofzo. heb dat eens een keer tegen hem gezegd. nou echt hij begon KEIHARD te lachen. rolde echt over de grond. hij zei: ja ze zien me aan komen op de wallen... (moet je voorstellen, onder het smeer met vieze zwarte handen en helemaal stinkend naar olie en weet ik wat nog meer) toen moest ik eigenlijk ook wel heel erg lachen daarna :D

oh echt voor schut eigenlijk!

7. mymiracle

hahahah, dat heb ik ook al eens gedacht van mijn man, gelukkig weet ik altijd waar hij is en hoe ik hem kan bereiken, dan vind ik het prima, en hij is ook altijd op de plek die hij zegt, maar goed we zijn inmiddels in ons 10e huwelijksjaar, dus vertrouwen is er nu wel, maar ik heb het ook gehad hahah, was zo achterdochtig als de pest :evil:

8. henkie24

ja ik kan die van mij ook altijd gelukkig gewoon bereiken en neemt dan ook altijd gewoon op. zijn ook al 8 jaar bij elkaar en het is verder echt een goeie sul waaraan ik ook echt niet hoef te twijfelen maar dat was toen ook gewoon in een boze bui van mij. want ik weet dat ie zich ook weleens schuldig voelt want dan komt ie bv thuis met een bosje bloemen of iets lekkers bij de koffie.

wat kunnen wij toch af en toe vreselijke wezens zijn he :D
    maar ben weer helemaal opgevrolijkt nu. :D

9. mymiracle

hahaha, laten we het voor nu maar op onze hormoontjes houden :):)

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik herk je gevoel heel erg. Ik weet niet beter en me vriend is van maandag tot zoiezo vrijdag meestal weg. Maar die hormonen zijn gewoon verschikkelijk. Kan gewoon zo tegen hem uitvallen dat hij weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer niet thuis komt. Hij snapt dat niet maar ach hij is er wel als het echt nodig is.
    Plof lekker in de bank en drink en eet je zelfmedelijden weg en genietheerlijk van het geschop en de rust die er nu nog is.

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Mijn man had er ook een handje van om op het laatste moment te zeggen van: "Schat ik moet vanavond nog even terug" (Wij hebben een scheepstimmerbedrijf, altijd werk teveel,.. :) ) Toen ik zwanger was van Jelle was ik het ook helemaal zat! De hele dag aan het werk, elke avond, de zaterdag helemaal en vaak ook "nog even wat doen, schat" op Zondag. En dan vervolgens een paar uur wegblijven... Grrrrr! O ja, en als ik dan vroeg of hij een keer mee ergens naar toe kon, dan kon dat alleen met een diepe zucht... En breek me de bek niet open over het werk dat thuis bleef liggen... *Voeg hier stoom-uit-je-oren emoticon in*

Vanaf de geboorte van Jelle hebben we afgesproken dat hij op woensdag avond altijd thuis is, op zaterdag om uiterlijk 14.00 thuis is, en op zondag helemaal niet meer gaat werken... En ik moet zeggen, het gaat al anderhalf jaar goed... :D In de grote vakantie werkt hij vaak wel wat meer, maar dat is maar een paar weken omdat we dan zelf ook op vakantie kunnen... :)

12. henkie24

bedankt voor jullie lieve reacties. blij dat jullie het herkennen. hij is nu net weer weg en ben nu niet meer boos of verdrietig. hij zei net voor dat ie wegging al uit zichzelf; zullen we zondag eens lekker gaan uitwaaien op het strand? dat vond ik wel weer heel lief. en fleur: ik ga je raad idd lekker opvolgen. met een kop warme choco op de bank en met dat geschop in mijn buik zit het ook wel goed hahaha :D

nogamaals bedankt voor jullie peptalk. het is fijn om hier eens lekker te kunnen spuien af en toe
    liefs

13. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Heel herkenbaar.
    Maar een eigen zaak heeft ook zn voordelen.
    Mijn ventje heeft t nu niet zo druk (april t/m oktober is een drukke tijd) en hij is bijna de hele week thuis geweest, en vorige week korte dagen gemaakt. Dus dat is dan weer de andere kant ervan.

Waar ik af en toe van baal is dat hij regelmatig opeens de deur uit sjeest omdat zn pieper (vrijwillige brandweer) gaat, daar gaat ons gezellig avondje of weekend tripje...

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik ben het helemaal met je eens Crisje! :D Het heeft idd zijn voordelen... Ik werk in de zorg en dus onregelmatig, ik heb wel kunnen regelen dat ik 1 vaste werkdag in de week heb (die dag gaat Jelle naar het kdv) maar die andere dag is altijd anders. En soms werk ik de ene week wat meer dan de andere... Heerlijk dat mijn man die dag dan thuis kan blijven... Heeft hij ook meteen zijn eigen tijd met Jelle... :D Ik zou niet weten hoe we dat allemaal hadden moeten doen als mijn man gewoon in loondienst was geweest!

Deel Deze Pagina