ik doe met Ingiemoppie mee , heerlijk liedje geeft me een kompleet kerstgevoel alleeeeeen valt er hier bijna nooit sneeuw op kerst gggrrrr
wij zitten al helemaal in de kerst sfeer.mijn man is er helemaal gek van,liedjes en lampjes. toen het uur terug ging kwamen de liedjes en nu al lampjes voor de ramen. lekker vroeg he
Oh heerlijk die nummers Ik blijf 'Do they know it's christmass time' altijd nog de mooiste vinden. Verder vind ik die van Queen ook super (weet ff niet hoe die heet) en 2000 miles van de Pretenders! En nog zo'n gek nummer.. ben ook de naam even kwijt, kom ik nog op terug!
Dit vind ik ook een leuk liedje...tis volgens mij door verschillende artiesten gezongen... I saw mammy kissing Santa Clause... Under need the mistletoe last night.. Zegt het jullie iets?
Heb het in de gaten ja...niks mis mee heb zelf niets met sint maar dat zal wel veranderen als er een kleintje is....
Heerlijk, kerst! kan me er al helemaal op verheugen! Maakt mij niet zo heel veel uit welk liedje. Die hele sfeer er omheen is gewoon geweldig! Moet me alleen nog even in houden, werk zelf in een speelgoed winkel en hoor nu de hele dag sint nummers Hebben nog niet een cd gevonden( van de sint dan) die we bijna 3 weken lang kunnen draaien zonder dat ie gaat vervelen. Als iemand er een weet.... hou me aanbevolen Dikke knuf daantje
Fay Lovsky met Christmas was a friend of mine is toch wel mijn favoriet. Kerstmis hoeft op zich niet zo van mij, dat verplichte gedoe. Al is de sfeer er omheen wel heel aangenaam.