effe een vraag over bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vinkje, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    #1 Vinkje, 14 aug 2009
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
    Hallo,

Ik ben nu bijna 9 weken zwanger. Nu vanmorgen kreeg ik last van darmklachten en mijn ontlasting kreeg ik er niet zo makkelijk uit. Nu hebt ik wel geperst en toen kwam het er wel uit, kreeg ik best veel bloedverlies uit mijn vagina. Gelukkig na dat alles weg was, is het daarbij gebleven.

Gelukkig had ik vandaag mijn tweede echo. Dit omdat ik bij de gyn ben i.p.v de verloskundige. Nu zag hij gelukkig dat het kindje goed heeft gegroeid en het hartje tikte en hoorde keurig. Ik ben zelfs verder dan ik dacht. 4 dagen langer. Nu zag hij wel naast het vruchtzakje en mijn baby vocht zitten. En hij denkt dat het daarvan dan komt. En dan door de druk eruit is gekomen.

Nou vroeg ik mij af of er meer vrouwen dit hebben, vocht naast het vruchtzakje. Er is geen opening tussen het vocht en het vruchtzakje! Het kindje is veilig zei hij.
    En hij zei dat ik mij niet druk hoeft te maken. Natuurlijk doe ik dat wel een beetje. Hij zei dat het ook wel effe kan duren voordat dit weg is? Misschien krijg ik meer bloedingen.

groetjes vinkje

2. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    #2 Vinkje, 14 aug 2009
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
    Hallo,

In mijn fotoalbum kan je de echo zien, dat zie je vlak naast het kindje een zwarte vlek, vocht zegt de gyn. Het is de echo van 8,6 weken

gr vinkje

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ja het komt vaker voor dat er vocht naast het vruchtzakje zit, dit kan inderdaad bloed zijn of helder vocht. Wat precies de oorzaak is kunnen we vaak niet achterhalen. In de meeste gevallen zie je dat het vanzelf verdwijnt of dat het afkomt en dat het kindje er geen hinder van heeft ondervonden.

Imke

4. Vinkje

Vinkje Bekend lid

31 jan 2009
    526
    0
    0
    sociaal werker
    ergens in zuidholland
    Hoi,

bedankt, voor het antwoord. Dus als ik het goed begrijp hoeft ik hier geen zorgen om te maken. Dus mijn kindje krijgt hier geen last van of bestaat er een kans van wel. Sorry hoor effe zeker vragen En heb je het goed kunnen zien op de foto?

gr vinkje

Deel Deze Pagina