Effe gehad met alles.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sasjuh, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik heb het deze week even helemaal gehad! :(
    Sinds het weekend verkoden, dus blaffen als een zeehond, daardoor spierpijn aan de buik, mijn meisje dat elke keer dat ik hoest door elkaar gerammeld word en dus hevig protesteert (logisch), dikke voeten en enkels en dan ook nog eens krampen in mijn kuiten grrrr! :x
    Het slapen 's nachts wilt ook al niet lekker, kan niet lekker liggen en word door de verkoudheid geregeld wakker :(
    En dan komt er nog bij dat mijn knieën niet willen (grove knieschijven) en die spelen nu dus op omdat ik meer gewicht mee draag.
    En als klap op de vuurpijl, een schimmelinfectie, maar verder gaat het prima hoor......
    Zucht, is het nu nog geen oktober?????

*sorry voor het geklaag, maar moest het effe kwijt* :)

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Oh bah, wat vervelend. Ja je kan je flink ellendig voelen tijdens de zwangerschap. Helemaal als veel tegen zit.

Nou probeer maar te genieten van het meisje in je buik en de zin die (hier in ieder geval) schijnt.

Sterkte!

3. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Je hebt helemaal gelijk. Soms moet je ook even lekker klagen. Het zit je ook allemaal niet echt mee op dit moment.

Tip: Laat het allemaal over je heen komen! Doe even lekker niets. Haal een grote pot met Ben & Jerry's en zet een leuke film op. Je kan er wel tegen vechten of ongeduldig gaan wachten toe je bevalling, maar dan maak je het alleen erger. Even zwelgen is ook altijd wel lekker:)

Succes ermee en ik hoop dat je snel een beetje opknapt!

4. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    oh en probeer je benen hoog te houden, ook tijdens het slapen. Helpt goed tegen de kramp en dikke benen. en bananen eten, want de kramp kan veroorzaakt worden door een tekort aan kalium en in banaan zit kalium.

Maar misschien wist je dit al:) Sorry daavoor

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Het is misschien een fabeltje, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook last van kuitkramp. Uiteindelijk een stuk zeep onder het kussen (of de matras dat weet ik niet meer) en toen nagenoeg geen last meer gehad.

Verder wens ik je veel sterkte met alles.....

6. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Nee dat wist ik nog niet :) (dat van die bananen dan)
    Probleem, lust geen banaan hahaha, maar nu weet ik wel dat ik wat meer moet letten op andere producten met kalium, er zijn vast andere dingen dan bananen toch?
    En voor de rest, ach ook deze week gaat weer voorbij en de verkoudheid ook, ik heb het alleen effe gehad en dan helpt het om soms effe flink gal te spuwen haha.

Deel Deze Pagina