mijn zoontje van 5 zei vorige week ineens toen ie in bed lag, heee mijn balletjes zijn weg. ik heb geen idee hoe lang al, maar ja daar let je ook niet op toch. hij voelde het zelf ineens. is nu al een paar dagen zo, ze zitten in in zijn zakje zeg maar..... is dit normaal? komen ze vanzelf terug?
hmm volgens mij is dit niet normaal maar heb je zelf ook gevoelt, ik zou mocht je de balletjes niet voelen toch even langs de huisarts gaan voor de zekerheid je weet nooit
ja ik hou het zelf ook in de gaten nu, en ze zijn idd (even) foetsie. ik hou het nog wel even in de gaten, en anders de huisarts maar eens bellen idd, bij mijn oudste is dit nog nooit gebeurd (dat ik weet) en mijn man weet het ook niet
Ik zou gewoon ff bellen en niet afwachten, je kan toch ook gewoon even uitleggen wat er is en dan hoor je vanzelf of t nodig is dat je langs komt of dat t normaal kan zijn. Succes in ieder geval.
Mijn vriend heeft dit vroeger aan 1 bal gehad, het kan inderdaad dat ze terug schieten in de liesstreek. Ik zou voor de zekerheid even de huisarts bellen met deze vraag.
Mijn zoontje heeft het nooit gehad maar zou zeker de huidarts bellen voordat zijn balletjes beschadigd raken.
Bellen!! Dadelijk beknellen ze in zijn lies Dan heeft hij pijn en kan onvruchtbaar worden Bij zoiets nooit twijfelen maar direct bellen Beter 1x teveel als 1x te weinig hoor
Zijn ze ook foetsie als hij staat? Dan zou ik zeker even de ha bellen. Die dingetjes zijn nog zo enorm klein bij die uks dat ze tijdens het liggen wel eens goed verstopt raken en ze opeens niet meer te voelen zijn
hij heeft Houdini-balletjes denk ik, ze zijn er weer. ik zeg net, laat mama nog eens kijken, anders gaan we morgenochtend even langs de dokter. hup, lekker ongegeneerd broek naar beneden, en ja hoor daar waren ze weer. snap er niks van, maar ben blij dat ze er weer zijn. bedankt voor het meedenken
Het cb zei toen ( Erik was 4 jaar ) dat het normaal was. Als ze ooit waren ingedaald dan was er geen reden tot bezorgdheid.... Als het te lang duurde moesten we hem maar in een warm bad zetten en dan zouden ze vanzelf weer terugkomen. Nu was dat niet echt het geval. Maar volgende dag waren ze er weer. Hij heeft het nu nog steeds. Zo ineens zijn zn ballekes weg en dan dezelfde dag of dag erop of zelfs wel eens een aantal dagen waren ze er weer. Zal volgende keer toch vragen aan zn kinderarts of dat normaal is. Maakte me er geen zorgen over omdat de cb arts me echt garandeerde dat het geen kwaad kan en al helemaal niet als ie geen pijn had. Maar nu ik de reacties hier zo lees begin ik te twijfelen.............
ja idd, ze zijn nu terug. maar net wat Mamzie zegt, nu ik dit zo gelezen heb, wil ik toch es vragen. ik heb geen idee of het vaker gebeurd is, hij voelde het nu zelf, maar dit is nou niet iets wat je geregeld controleerd, maar misschien toch niet verkeerd. hoef ik niet te doen, als ik het hem vraag, he zijn ze er nog, en hij voelt zelf.... dat is ook goed. grappig trouwens dat dit topic is verplaatst naar peuter en kleuter, hij zit al in groep 3 . maar ik zag nu ook dat ie verkeerd stond, ik zag gezondheid en heb hem neergezet.
Mij manneke heeft ook stuiterballetjes In een warm bad komen ze vaak weer terug. Ik ben al blij dat hij ze heeft. Hij is met 2 jaar geopereerd omdat ze niet ingedaald waren.