Hallo meiden, Ik ben benieuwd of jullie tevreden zijn over de Z&K zwangerschapstesten. Ik heb namelijk gisteren en vandaag (erg vroeg, I know dus niet mopperen op mij ) een test gedaan. Gisteren de (extra gevoelige) cassette test (heel licht streepje binnen de tijd) en vanochtend de (extra gevoelige) cassette en daarna nog een (extra gevoelige) midstream test (met dezelfde urine), omdat ik weer een streepje zag op de cassette en begon te twijfelen of dit "indroogstreepjes" zijn. Ik heb namelijk nog nooit eerder de cassette van Z&K geprobeerd en de midstream wel. Daar ook nog niet eerder een streepje op heb gezien, nu dus wel, alleen heel licht, wel binnen de tijd. Twijfel wel over de kleur. Morgen dus naar de kruidvat! Maar nu ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de cassette en midstream van Z&K. De extra gevoelige dus en niet de dipsticks, want daar lees ik genoeg negatiefs over. Ik kon alleen weinig vinden over de cassette en de midstream. Ik ben benieuwd of het deze maand anders eindigd, want ik open elke maand weer een topic vlak voor NOD over vage streepjes... Moet toch een keer leuk eindigen! Liefs!
Met de cassettes heb ik niet veel ervaring, maar met de midstream (uiterst gevoelig) wel en daar had ik nooit een streepje op als ik niet zwanger was en wel al een mooi duidelijk streepje 5 dagen voor nod en was ook zwanger. Ik denk wel dat je zwanger bent dus en nu hopen dat het goed blijft gaan!
Nou bij mij kwam we geen streep op te staan 6dg voor NOD. Terwijl dit wel in de beschrijving stond. Zelfs 4dg voor NOD niet terwijl de kruidvattest wel een streep gaf. Ik ben benieuwd,ik duim voor je!
En... Foto is niet al te scherp en pas na een paar uur genomen. Zo duidelijk was het streepje niet meteen. Deze cassette test is van vandaag. De midstream-streep krijg ik niet op de foto. En bij deze test loopt het streepje wel mooi van beneden naar boven (al lijkt dat niet zo), is ook even breed als de C-streep, maar ik twijfel wel over de kleur. Hij lijkt roze, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. View attachment 257135
En de andere meiden; bedankt voor jullie reactie! @Mama09, ik ben jouw verhaal en test al tegengekomen idd. Duidelijke streep voor 5 dagen voor NOD. Ik hoop dat ik je morgenochtend mag volgen met zo'n mooie streep! @Melanie: Jij dus geen streep op de Z&K, maar wel op de k2v5. Die ga ik morgenochtend halen. Ben ook heel benieuwd hoe die test gaat reageren, omdat die toch erg gevoelig is. Bewaar wel wat ochtendurine. @Kelly001: Jij ook goede ervaring met de vroege midstream. Hoe was jouw streepje? Echt een tuurstreep of best duidelijk? @Jingle: Wij zitten dus in hetzelfde schuitje! Hoe duidelijk was jouw streep? Heb je misschien een foto? En wanneer ga jij weer testen? Ik blijf nog nuchter hoor, al is het best spannend weer. De leukste dagen van mijn cyclus zijn rond ovulatie en vlak voor NOD...
kensho: oooh spannend, Je hebt wel erg vroeg getest, he? Maar ik geloof wel dat ik iets zie. Wanneer ga je weer testen?
Die van mij was erg duidelijk 6dagen voor nod. Het was voor mij ook de eetste keer dat ik met z&k heb getest en de volgende dag kv test en die was ook licht positief en 3dagen voor nod getest met cb en stond zwanger 1-2.
@Jakato: Ik weet het... Ik weet het... Kon mij weer eens niet inhouden... Ik neem mij elke maand weer voor (als ik ongesteld ben geworden) dat ik de komende ronde niet voor NOD test. De testjes roepen mij... Heb geen weerstand... Moet morgen natuurlijk weer testen. Ik haal morgenochtend een kruidvat 2v5 op, test snel thuis nog even en daarna moet ik snel naar mijn werk. De update komt dus wel wat later, tenzij ik heel snel terug ben van de kruidvat, maar dan moet ik wel heel snel fietsen... Maar wat het vroege testen betreft; ik ben mij er heel goed van bewust dat, zelfs met echte strepen, het voor NOD twee kanten op kan gaan. Ik blijf dus in de "twijfel"-stand, al geeft een vaag streepje meer hoop dan geen streepje natuurlijk. We zien het vanzelf... *zegt ze geduldig*
Die van mij is niet erg duidelijk te noemen. Ik zie op de midstream een mooi balkje (kleur onduidelijk) als ik de test sloop en schuin houdt. Op de cassette zie het streepje zo, maar moet er wel goed licht bij hebben. @Jingle: Ik zag jouw test trouwens in het vage testen topic en die is duidelijker dan die van mij. Erg hoopvol trouwens!
@ Kensho, Lollig dat jij die test ook hebt gemold! Ik vind dat streepje op die foto die je hier hebt gepost toch wel duidelijker dan die van mij maar dat is niet de midstream test toch? Maar ik zie het dus wel! Ik ga morgen ook weer testen! Haha zit nu nog meer in onzekerheid dan hiervoor! Duim voor een mooi roze streepje voor je morgen!
Kensho!! Leuk voor je!! Ik wist wel dat het goed zou komen! Hopelijk snel een knaller van een test en een plakkerd voor je meid!! Ik blijf je volgen! Liefs Fem
@Jingle: Hihi... Ik vind dat schermpje ervoor niet handig als je hele vage streepjes zoekt. Ik sloop deze dus meteen na afleestijd. Op mijn midstream was het streepje niet zo duidelijk als op die van jou. Ik heb dus goede hoop voor jou! Mijn duimpjes draaien voor jou, voor mij en verder iedereen die duimpjes nodig heeft. En mijn cassette was dus duidelijker dan mijn midstream, vandaar dat ik ervaringen zocht over deze (cassette) test. Is deze wel betrouwbaar? Ik heb alleen ervaring met de midstream en die bleef bij mij wit, zelfs na afleestijd. En nu zie ik daar toch een vaag streepje op. Dat geeft hoop, al vertrouw ik het (net als jij) nog voor geen meter!
Hai lieverd, Wat lief van je! *SMAK* Die tip (tarwekiemolie) werkt super! Mijn LF werd meteen langer die ronde. Mocht het nu raak zijn, dan komt dat mede door jouw tip! Daar ben ik van overtuigd. Hoe gaat het nu met jou? Heb je het een plekje kunnen geven? Ik vond (en vind) het nog steeds zo naar dat het zo is afgelopen. Jij bent een van de meiden die ik vaak even wat positieve gedachten stuur als ik aan het duimen ben. Voor jou ook snel een mooie, gezonde plakbeeb! Ik hoop met heel mijn hart dat jullie wachten snel beloond wordt!
Hallo meiden, Even heel snel (en een beetje stiekem ) een update van mijn kant. Op de cassette van Z&K zat weer dat streepje, net zo licht als die van gisteren. En op de k2v5 zag ik eigenlijk niks. Ik hoop dat het door de urine komt, want die was erg licht van kleur. Ook had ik een erg volle blaas, terwijl ik bewust gisteren niet teveel gedronken had. Al moet dat niet erg veel uitmaken, lijkt mij. Morgenochtend weer een test en hopen dat het door de urine kwam. Hihi... Anders weer geen happy end en moet ik volgende maand weer een topicje openen, tenzij ik het eindelijk eens leer. Of eigenlijk afleer voor NOD te testen... @Jingle: En? Hoe is het bij jou? Duim... Duim... Duim... Tot straks!