Effe klagen over het weer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door julia80, 26 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    @ShallY en @Suus2910 ik ben woensdag bevallen na te zijn gestript. Bevalling was best heftig want mocht onverwdchchts geen ruggenprik ivm te lage bloedplaatjes en dat was voor mij voor eerst. Maar ging toch allemaal goed en onze prachtige zoon is geboren!
    We weden ter observatie opgenomen ivm mijn parvo virus en na 24 uur bleek hij verhoogde infectie waardes tr hebben. Daarna nog tot gister in zks geweest en met ab behandeld. Hij lag aan hartmoniotir en ademhalings monitor, het was erg heftig allemaal. Merk nu ik thuis ben dat ik kapot ben van het slaaptekort en het zorgen en geen kraamvrouw kunnen zijn on zks. Gelukkig nu wel goede kraamhulp
    @ShallY ik heb jouw verhaal kort gelezen ook heftig zeg hoe gaat het nu?
    En Suus met jou?

2. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Klinkt inderdaad heftig, en dan zeker met al die toeters en bellen aan jullie kleine mannetje. Hopelijk vind je thuis snel je draai weer en toch lekker genieten van de kraamweek!

Ik ben vrijdagnacht bevallen van onze prachtige dochter. Bevalling ging ineens heel snel.. Vanaf 2uur wat krampen om de 8 a 10 minuten, af en toe nog in slaap gevallen.. Ben om 3uur de weeën gaan bijhouden omdat ze toen wat heftiger werden maar om 3.17 de vk gebeld want er was geen houden aan. Deze was er om 3.26,had toen al persweeën en volledige ontsluiting. Geen mogelijkheid dus meer om naar zkh te gaan, heb de persweeën nog een half uur!! opgevangen totdat de kraamhulp er was. Om 4.13 is onze dochter geboren. Een klein poppetje van 2840 gram. 1 dagje bijvoeding gegeven maar is nu al niet meer nodig. Ze doet het super!

Zonnestralen vindt dit leuk.
  3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Ik ben ook woensdag bevallen van onze tweeling!
    Met mij gaat het wel goed, heb een verblijfskatether voor een week. Maar dat komt allemaal wel goed. Het belangrijkste is dat onze tweeling snel mee naar huis mag. Ze liggen op de couveuse afdeling aan de sonde omdat ze niet goed dronken en veel afvielen. Ze drinken elke dag iets beter uit hun flesje, nu alleen nog aankomen.
    Hopelijk mogen ze snel mee naar huis!

Suus2910 vindt dit leuk.
  4. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie kindjes!

Hier ook genoeg te klagen!
    Wij zijn afgelopen twee weken op vakantie geweest aan de middellandse zee. Alleen de paar dagen dat we aan het strand lagen waren te doen. Verder was ik vooral niet vooruit te branden. Maarja, vakantie, dus je probeert toch zoveel mogelijk te zien.
    Het ergste waren de nachten, het kwam geen enkele nacht onder de 26 graden dus ik lag de hele nacht te woelen tot een uur of 5 ‘s ochtends, en dan sliep ik tot 9 uur ofzo en stond ik moe weer op. Een verschrikkelijk ritme!
    Afgelopen nachten sliepen we noordelijker en was het nog “maar” 20 graden ofzo ‘s nachts, alle moeheid kwam er van ellende uit! Ben benieuwd hoe het vannacht in mijn eigen bed gaat.

Ik was al nooit een zomertype en ik heb altijd snel last van warmte. Dus zwanger naar het zuiden was niet zo slim.. maarja, heel Europa had er last van dus eigenlijk maakte het ook niet uit. Dat idee heeft me er wel doorheen gesleept.

Ik heb superveel zin in de herfst!! Mijn favoriete seizoen!

5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Het is gedaan met de prettttt! Nog 2 dgn bikkelen en dan komen de wolken en de 23 graden weken! Ik voorzie heerlijk in bed liggen in de nacht onder een dekentje! Weer aardappelen eten en pepernoten kopen! Zwanger of niet, ik heb ff een break nodig van de zon!

ShallY en Bloem2310 vinden dit leuk.
  6. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    @ShallY jij ook gefeliciteerd en toevallig dat ze dezelfde geboortedatum hebben! Hoe gaat het nu met de kleintjes? Lijkt me erg pittig hoor.
    @Suus2910 Jij ook van harte gefeliciteerd! Wat een spectaculaire bevalling , en dit was de eerste toch? Jeminee. Ik heb negen uur lang regelmatige weeen gehad, en dat bij een derde haha
    Hier gaat het inmiddels erg goed en we beginnen langzaam onze draai te vinden.

7. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    Nee de 2e. Eerste ook in 4 uurtjes dus had me hier wel enigszins op voorbereid

8. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Met dit weer kom ik niet eens aan poetsen toe... Gister met veel moeite de wc schoon gemaakt maar had daarna gelijk weer een douche nodig... Als het zo door gaat verhuis ik naar IJsland!

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    :roflmao::roflmao:

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    WoW wat rap! Gefeliciteerd!

Suus2910 vindt dit leuk.
  11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Het gaat steeds beter gelukkig maar ik vind het lang duren. Kleine meid drinkt zelfstandig maar moet nu nog aankomen. Kleine man doet het ook goed, maar heeft nog wel een sonde. Maar meest van de flesjes drinkt hij nu zelf leeg en was vandaag voor het eerst aangekomen.
    Ik hoop zo dat we ze voor het weekend mee naar huis mogen nemen.
    Ik jank heel wat af.. dit had ik zo niet verwacht en gehoopt.
    Een normale kraamweek is aan mij niet besteed helaas..:(

12. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Hè getsie wat naar allemaal zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je erg verdrietig om bent. Ik vond het ook heel heftig in het ziekenhuis met de kleine en bij jou is het dan nog een stukje erger begrijp ik. En vergeet ook niet dat je ook sneller verdrietig bent door de kraam tranen hè. En een tweeling krijgen is gewoon heel erg zwaar! Maar gaat vast met de tijd allemaal beter worden.

Deel Deze Pagina