Effe klagen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anna84, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Zwanger zijn: wat een fantastisch mooi iets is dat! De laatste loodjes...BLEH..verschrikkelijk!! Daarom even klagen..

Ik kan in bijna geen enkele positie lekker meer zitten, heb veel last van vervelende harde buiken, last van mijn rug, slaap slecht, moet 100.000x plassen per dag, waggel als een of andere pinguin over straat, puf me een ongeluk als ik de trap opgelopen ben, barst uit in spontane huilbuien, wil alleen maar dat m'n huis schoon is maar kan niet meer heel veel doen, verveel me bij vlagen dood, denk minimaal 1x per dag: 'zou het nu dan begonnen zijn'?, ben het wachten beu, ben iedereen die constant belt/smst/hyved 'is er al wat??!!' ook helemaal zat, iedereen die vraagt "hoe lang nog'' en dan ook nog leuk moeten reageren zat, mijn dikke vochtvoeten/worstvingers helpen ook niet echt, ik wil een broodje filet american, een medium gebakken biefstuk, een paar lekkere glazen bier EN..last but not least..Mijn geduld is gewoon op en ik wil onze kleine meid lekker bij me hebben..

So..dat lucht effe lekker op!

Groetjes!

2. krumpie

krumpie Actief lid

4 dec 2008
    221
    0
    0
    noord holland
    wat klinkt dat toch bekend in de oren...... ;)

zucht.... mijn kleine meid mag ook wel komen... liever nog gisteren dan vandaag

3. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    pff nou ik begrijp je helemaal!!!

4. MissT

MissT Niet meer actief

Accchhhhhh!!!!
    Ik hoop dat de kleine zich snel zal aankondigen :). En dan lekker een broodje filet american :D mmmm.. (verlang ik ook zo naar) jammie!

Geniet nog lekker eventjes van de rust, en daarna heerlijk genieten van de kleine!
    Succes alvast!!

5. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hey Anna,

Ik had het zelf kunnen schrijven, wat ontzettend herkenbaar!!!
    Hou vol, meis, straks weten we allemaal waarvoor we het gedaan hebben!

Liefs, Kiki

6. muiss

muiss Lid

17 feb 2008
    37
    0
    0
    Ook ik had dit zelf kunnen schrijven, ben het ook ZAT!

Sterkte met wachten, hopelijk niet lang meer!

7. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    aan alle dames... nog even volhouden!!! kan nooit lang meer duren en ik ben jaloers op jullie dat jullie al zover zijn!!!
    succes en geniet straks van al die kleine schatjes!!!!!

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    anna en de rest; heel veel succes met deze laatste loodjes!
    hoop dat het nu snel en goed zal gaan verlopen en dat je je snel weer beter voelt maar dan met je kleintje in je armen.. :)

9. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Thanx! Fijn om te lezen niet de enige te zijn..Ik heb nooit zo geloofd in 'die laatste loodjes wegen het zwaarst', maar het klopt toch ech hè..

Om één ding ben ik trouwens wel blij..HET WEER!! haha..

10. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Nou de laatste loodjes wegen idd het zwaarste! de eerste maanden vlogen voorbij maar deze weken kruipen echt letterlijk....
    Ik verlang nu inmiddels naar de dingen die ik nu niet mag eten, ik zei dus al zodra ik mag ga ik het de hele week eten hahahaha
    Maar goed...het is zoals het is en we moeten maar rustig afwachten :)

11. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    en daarom zou ik echt flippen als ik ook nog eens tot 42 wken moet wachten...pfffff...
    Mensen kijken me echt raar aan, wanneer ik dat zeg...
    Ik heb een voornemen, zodra ik thuis zit, dat ik lekker veeeeeeeelllll ga lopen, wil die kleine echt max. 40 wken bij me hebben...lieftst eerder natuurlijk..

12. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Herken het zo allemaal. Van mij mag de kleine ook komen nu!! Ben het helemaal beu!! En de gedachten dat je ook tot 42 weken kan lopen probeer ik maar een beetje weg te drukken.

13. fafje

fafje Niet meer actief

ik oooooooooooooooooooooooooook!!

Ik wil gewoon NU mn baby lekker verzorgen en om de 3 uur wakker worden met een niet-zwanger lichaam ....uiteraard ook zonder eventuele hechtingen etc etc :p

rosbief, carpaccio, filet american, stuk gebakken ossenhaas...lekker rood!

ohja en doe mij een droombevalling :D

14. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

:$ Ik vind het gehele zwanger zijn alles behalve een fantastisch mooi iets. Ben ik dan echt zo raar.
    Ik heb geen klachten gehad gedurende de eerste maanden, de eerste klachten zijn pas ver in de zwangerschap begonnen, maar ik kan al vanaf dag 1 stellen dat ik zwanger zijn alles behalve mooie n fantastisch vindt!
    Voor mij hoeft dit echt niet nog een keer :)

15. muiss

muiss Lid

17 feb 2008
    37
    0
    0
    Hahaha, ik vind het zwanger zijn ook niet een fantastisch iets hoor! Meer een noodzakelijk kwaad! Maar wat je ervoor terug krijgt (ja ik weet het heel cliche...) Dit is mijn tweede zwangerschap, dus het 'bolle buiken' leed ga je ook weer vergeten hoor!

Nog ff volhouden!!!

16. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Ik kan me er niets bij voorstellen. ben benieuwd hoe ik er na de bevalling over denk :)

17. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd nog eventjes en alles zal veranderen :)
    Ik begin nu last te krijgen van t zuur, slaap ook slecht, etc...MAAR we moeten er door eh :)
    Veel sterkte ;)

18. misa

misa Niet meer actief

Nog helemaal niet herkenbaar, maar wel helemaal begrijpelijk..! Hou vol!!! (moest stiekem wel lachen om hoe je het beschreven hebt...! ;) )

19. Loe

Loe Niet meer actief

Dank voor het verwoorden van mijn gevoel! Allemachtig zeg. Ik heb deklachten voor een zwangere van 50 plus weken omdat ik een hartaandoening heb. Ik kan ook de trap niet meer op en mijn carpaal tunnel vochthandne zijn zo erg dat ik drie vingers niet meer voel, die zijn doof en worden na de bevalling met spoed open gemaakt.
    My god......... en hoe je moet liggen in bed, ik weet t niet meer. Overal waar je zit, blijkt ineens dat je na 20 minuten totaal onderuit gezakt bent. Mijn hoofd lijkt op een pompoen en mijn enkels dikke stengels. Het lopen doet pijn aan mijn enkels en knieeen en ik heb overalllllllllllllllllll cellulits gekregen. Niet om aan te zien.
    Maar vooral dat plassen 's nachts............elke twee uur moet ik eruit. Kan de klok erop gelijk zetten. 12 u, 2 uur, 4 uur, 6 uur, ach en zie dan. De wallen worden steeds groter. Ja, je moet wel zo goed mogelijk uitrusten voor de bevalling hoor. HOE DAN?????

Proost! (met een lekker glas een groot bord carpaccio!)

Zo.............ik heb ook geklaagd. Sorry, maar het was wel even heel lekker. (En ja, ik ben natuurlijk superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr blij met ons aanstaande beebietje, en hopelijk laat die niet meer zo lang op zich wachten!)

20. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hahahahah meiden...ik moet stiekem heel hard lachen. Het is voor mezelf ook heel herkenbaar, ook al moet ik toch nog een paar weekjes. Wanneer mag je spreken van de laatste loodjes?
    Ik vind dat ik nu ook aan mn laatste loodjes bezig ben.

Voel me eigenlijk wel redelijk goed maar ben er anderzijds ook wel helemaal klaar mee nu.
    Mijn voeten zijn opeens behoorlijk dik....ik zweet me kapot, daar word ik de laatste dagen echt gek van, heb veel last van harde buiken, krijg soms bijna geen lucht...enz..enz..
    En ik moet nog 3 tot 5 weken....aaarggghhh.
    Och ja.. ik kom er wel doorheen, net zoals jullie.

En als we dan eindelijk die kleine ukkies in onze armen hebben, dan proosten we met een lekker glas wijn/bier, en eten we ons helemaal vol met broodjes filet americain/rosbief/paté..met carpaccio, lekkere rode/medium biefstuk, sushi en wat we nog meer allemaal lekker vinden.

Maar, laten we dit niet vergeten: We zijn dan de gelukkigste vrouwen ter wereld die 9 maanden hebben moeten afzien maar een geweldig mooi wonder ervoor hebben teruggekregen!!!!!!!

Veel succes allemaal.

Deel Deze Pagina