Effe klagen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anna84, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    oohhh meiden ik klaag ff mee hoor (stiekem). Ik mag van mezelf eigenlijk niet klagen, omdat ik van mn eerste al met 31 weken en 5 dagen ben bevallen en ik dus mn handen mag dichtknijpen dat ik zo ver ben gekomen....
    Maar dus even stiekem:

de druk op mn heupen en schaambot zijn 's nachts zo enorm groot, dat ik me niet kan bewegen in bed zonder verschrikkelijke pijn, ik zie er uit als een kruising tussen Free Willy en Bigfoot (waar zijn mn smalle enkeltjes gebleven??), eetlust is weg want hele tijd maagzuur (waarom daalt een 2de zo laat in?!), voel me enorm schuldig want kan echt niks meer ondernemen met mn zoontje, mn geheugen is een soort zeef.......

2. EternalSunshine

4 okt 2009
    67
    0
    0
    AMEN!!! wat fijn dat ik niet de enige ben die het echt zo gehad heeft met zwanger zijn!!!

3. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg

Ik lig werkelijk in een DEUK!! Precies hetzelfde gewoon!! Haha..Slapen..die was ik inderdaad even vergeten..En wachten duurt gewoon zóóóó lang..

Ohja..D-day vandaag..en NIETS te bekennen..Gisteren weer de hele dag voorweeën/oefenweeën gehad..Ook zo ontzettend frustrerend!! Zet dan toch gewoon door!!...;) Ach ja..Nox maximaal TWEE WEKEN:$..*..wordt knetter als ze daaraan denkt..*

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ anna, je hebt helemaal gelijk en ik ben het wachten ook zat! ik hoop dat de kleine zich vandaag met volle maan meld...

in iedergeval heel veel succes nog ff volhouden!

Deel Deze Pagina