Hallo meiden, Ik heb sinds afgelopen zondag bloedverlies. Inmiddels twee keer een echo gehad en alles ziet er goed uit. Het hartje klopt en het kleintje groeit goed. Toch blijf ik maar ongerust. Heeft iemand wat geruststellende verhalen over bloedverlies en dat het goed afgelopen is? Liefs
Niet van mezelf, maar mijn beste vriendin heeft al vanaf het begin (veel) bloedverlies gehad en die is nu 19 weken zwanger en haar kindje doet het uitstekend! Ik hoop dat dat voor jou ook geldt. Duim voor je!
Ja, ik Ik ben één en al bloedverlies. In het begin van de zwangerschap ook gehad. Alles was goed. Nu ook weer regelmatig (ben bijna op de helft). Bij mijn 1e heb ik ook regelmatig bloedverlies gehad. Toen pas gekregen rond de helft van mijn zwangerschap. Echo's gehad maar daar was niets op te zien. En heb een gezonde boef gekregen Mijn baarmoeder is heel gevoelig blijkbaar en daarom heb ik snel last van bloedverlies. Vooral na de seks. De laatste keer was zo erg, alles zat onder (sorry voor de details). Vk gebeld en was niks aan de hand. Maar wel besloten om het nu toch maar niet meer te doen, is zo vies. Maar in het begin van de zwangerschap kan het ook heel vaak voorkomen zonder dat er iets mis hoeft te zijn. Zou wel bellen als je ongerust bent, daar is je vk voor.
Ik ook. Heb een aantal x bloedverlies gehad en zelfs een hele golf met 13 weken. Tot aan 16 weken aan toe af en aan.. en er zitten gewoon 2 gezonde beebs!!
Hoi hoi, Tijdens de 1ste zwangerschap bloedverlies gehad met 10 en 11 weken. Echo gehad en alles ging goed met de kleine. Nu is mijn zoontje alweer 2,5 Groetjesss
Hier zijn de zwangerschappen MET bloedverlies ook de enigen die goed zijn verlopen! 1ste keer, regelmatig bloedverlies, prima zwangerschap! 2e keer, zelfs nog wat meer bvloedverlies, ook prima zwangerschap 3e keer, geen bloedverlies, MA met 13 weken 4e keer, geen bloedverlies, BBZ. Dus hou moed, het zegt echt niks! Of alleen iets positiefs, zoals bij mij
Ik heb ook al sinds een aantal dagen bloedverlies en nadat ik urine heb laten testen bij de ha bleek het een blaasontsteking te zijn..( gelukkig) Symptonen bij een blaasontsteking zijn bij mij nu heel anders dan toen ik niet zwanger was... Mss dat dit een oorzaak is bij jou? Liefs Joy
Jeetje, wat bizar zeg! Heftig ook hoor, een ma met 13 weken én een bbz... Durf het bijna niet te vragen, maareh... heb je nu dan bloedverlies? *hoopt van wel*
Tuurlijk mag je dat vragen Heb 1x een klein beetje bruin bloedverlies gehad, da's iig meer dan de laatste twee zwangerschappen. Verder blijft het altijd afwachten natuurlijk!
Hier spoot het bloed er letterlijk uit. Ik kwam uit bad en het was heeeeel lichtjes. dus had n maandverband ingedaan. % min. later zat k op de bank en dacht wat voel ik nou.... Stond op alles onder de vloer mn benen. Maandverband was doorweekt...Gelijk de vk gebeld en ze zei denk maar aan een mk. ZOdra het weer gebeurde moest ik gelijk terug bellen. Voelde weer wat en ging snel naar de wc. Was toch nog geen 10 min. erna... Het spoot eruit hele ballen weefsel zaten erbij alles zat onder muur deur mn benen zelfs in mn gezicht zaten spatjes. Echo gehad en alles was goed. Die avond enorme buikpijn gehad (achteraf binnewaartse bloeding) Volgende ochtend zelfde verhaal en weer alles goed. Nu blijkt er bij de innesteling een flink bloedvat beschadigd te zijn. Vandaar dus de bloedingen heb 7 weken thuis gezeten toen en nu is die plek helemaal weg en werk nu weer halve dagen. Zal gewoon af en toe om een echo vragen als ze er zelf niet mee komen hoor! Heb er hier 1 keer 4 in 1 week tijd gehad. Veel sterkte en probeer je niet al te druk te maken.(klinkt makklijk en valt zeker niet mee)
Hoi, heb vanaf week 8 regelmatig bloedverlies gehad en nu sinds twee weken eigenlijk weer even niet. De oorzaak is onbekend maar het gaat heel goed verder. Heb je ook krampen bij het bloedverlies?
bij mijn dochter had ik met 10 weken ineens een hele straal bloed. En niet na de gemeenschap. Ik dacht dat het game over was en belde mijn man op. Die kwam direct naar huis en zette me in de auto naar de 1e hulp. Daar een echo gekregen en alles was goed. Volgende dag nog een goede echo gehad bij de vk... Dochter is inmiddels 14 maanden...
Mijn schoonzusje heeft de eerste 12 weken zeker 4 keer bloed verloren, en dat was meer dan een paar druppeltjes. Ze is nu bijna uitgerekend!
Toen ik 8weken zwanger was heb ik ook paar keer bloedingen gehad, heb toen inwendige echo gehad en alles was goed, en tot nu toe gaat alles nog steeds heel goed gelukkig
Bedankt voor alle reacties! Inmiddels 2x een echo gehad. Beide keren goed, hartje klopte en het kleintje groeit goed. As vrijdag weer een echo. Het blijft spannend, maar ik probeer positief te blijven.
Ja hoor, gelukkig wel . Ik was bij 4 weken licht ongesteld (bruin) en dat hield aan, net als een hele lichte ongesteldheid. Tot zo'n 7 weken hield ik wel wat licht bloedverlies, bijna altijd bruin en soms wat licht rood, wel duidelijk minder als een normale ongesteldheid. Toen is het gestopt en kreeg ik met 8 weken wat rood bloedverlies. Eigelijk weer precies op het moment dat ik normaal ongesteld zou worden zeg maar. Toen heb ik ook een echo gehad met een kloppend hartje en er was verder niets te zien dat er iets mis was. Het is helemaal goed gegaan, de kleine groeit prima en beweegt er goed op los.
ik heb rond de 9 weken, de 11 en de 14 weken gebloed. Ben nu 32 weken zwanger van een erg levendig meisje
Ik heb ook bloedverlies gehad.. Begon smaandags, had enorme buikpijn en later op het toilet verloor ik wat bloed.. VK opgebeld en kon pas donderdags terecht voor een echo.. Jeetje wat heeft de dinsdag en woensdag lang geduurd. Donderdags kreeg ik een echo en echt alles was goed!!!! Het kleintje was goed gegroeid en het hartje klopte stevig! Dus maak je niet druk als je wat bloed verliest! Er hoeft echt niks ernstigs aan de hand te zijn.. Laat het wel altijd even checken bij de VK.. Om er zeker van te zijn dan met het kindje, maar ook met jezelf alles goed is!