hoi, ik heb voor mijn zoontje de combisleeper vanaf 1 jaar gekocht aangezien die tot 1 jaar nu wel erg klein wordt, hij zit met zijn teentjes tegen het einde. maar wat een ding zeg! florian draait heel de nacht zijn bed door, met deze zak ligt heel het bed vol. daar kan florian 2 keer in.... volgens mij kan hij helemaal niet meer draaien in deze zak. ook de armsgaten zijn erg groot. sliepen jullie kindjes meteen in de grote zak? anders alternatieven voor een goede warme slaapzak die je kunt gebruiken zonder dekens/lakens etc.? de slaapzak om het matrasje heenvouwen is geen optie omdat hij altijd draait in zijn bed. was eens even benieuwd.....
Ja, dat vonden wij ook toen we met ongeveer 11 maanden over gingen op de grote maat (uit de kleine maat was ze toen al echt helemaal uitgegroeid). Maar inmiddels zijn we bijna een jaar verder en past ie al veel beter al blijft er bij de voeten nog steeds veel ruimte over. De mouwen worden daarentegen al kort.... Maar volgens mij hadden ze 'm beter wat korter kunnen maken want zo tussen 2 en 3 gaan de meeste mensen toch over naar een dekbedje.
Jochem slaapt nog in de kleinste combi sleeper. Maar heeft niet veel ruimte meer over. Moet wel zeggen dat hij niet meer zonder kan. Is helemaal verslaafd aan dat ding. Van de week weer gewassen, het was één grote ramp.
Gooi m n keer in de droger, wordt ie vanzelf kleiner. Ik heb er 3 en 2 daar van zijn in de droger beland, dat verschil merk je goed, vooral aan de mouwen.
ik zal hem er binnenkort eens een keer in leggen, want die andere wordt echt te klein. maar ben bang dat hij dan niet meer zijn bedje door kan rollen en daardoor slechter slaapt. 1 manier om het uit te proberen......... was even benieuwd of jullie kindjes dat ook hebben, maar het gaat best goed zo te lezen.
Als je de kleine combisleeper ook hebt kun je daar de mouwen ook van gebruiken. Dat past, ik was er verbaasd over maar het werkt wel.