Effe mijn hart luchten :(

Discussie in 'De lounge' gestart door siske89, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    met alle respect maar zwanger worden is 1`en een kind opvoeden 2 je kan wel het risico nemen en 9 maanden lang op bed liggen en dan als de baby er is?

Naar mijn inziens ben je er nog veels te jong voor en denk je echt dat het allemaal een roze wolk is.

Beterschap

PS die gyn is maar een vieze vent bah

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind dat jou leeftijd geen rol speelt MITS je een partner hebt.
    BAM worden is heel zwaar. Ik ben zelf 23 en net mama met partner en zelf dat vind ik al heel zwaar.

Neemt niet weg dat ook ik al heel vroeg een kinderwens had ( 19 ) en toen ik 20 was zijn we "bewust" begonnen. Ik had elke maand een eisprong maar helaas ik was anderhalf jaar later nog niet zwanger. Ben in de MMM terecht gekomen en zowel bij mij als mijn man was alles goed! Gelukkig had ik voor wij met behandelingen zouden starten alsnog zwanger.
    Die uitspraak vind ik dus best gevaarlijk van jou gyn.

En die kinderwens snap ik maar laat die niet de overhand krijgen je bent nog zo jong! Voor je het weet heb je een leuke vent die wel met jou een kindje wilt ;)

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Meis begrijp je wel hoor.

En ook je gyn wat ik er van begreep is het een gyn die al je hele leven mee gaat. Hij heeft je gehaald en lijkt op de een of andere manier vriendschappelijker met je om te gaan dan gang baar zou zijn voor een gyn.

Moet zeggen vond het ook een beetje TE wat die vertelde als of hij idd die avond met je naar bed wilde of in elk geval hij zou je wel even aan een kindje helpen zo komt het gewoon over je berichtje.

Daar bij iedereen kan wel zeggen dat ze raar reageert omdat ze zich zelf een doel gesteld heeft van rond deze leeftijd zou ik graag aan kinderen willen beginnen.

Hier was de wens ook om rond me 25 ste een kindje te krijgen. Dat het gelukt is is een wonder. Elk kind is een wonder op zich. En toevallig kwam ik met me 25ste een man tegen. Was ook snel raak dat wel en ook ik heb jaren met het idee rond gelopen om bewust ongehuwd moeder te worden. Dat is gelukkig niet gebeurt een kind opvoeden is best pittig en ik ben het type niet om het volledig de zorg van een kind alleen op me te nemen want het is best een verantwoording een kindje, Daar moet je idd niet te licht over denken.

Kortom er is niks mee dat je nu al je dromen op een kindje hebt gezet hoe jong je ook bent.

En het is alleen verstandiger om nog even te wachten.

4. siske89

siske89 Niet meer actief

stopcontact & sisa: Ik heb mezelf inderdaad een soort van max opgelegd gewoon omdat ik wil afwachten of mijn rug nog evolueerd. Indien niet zie ik ook geen reden waarom ik zou wachten. Dat geeft me ook de tijd om iemand te leren kennen natuurlijk. En dan zien we natuurlijk wel. En ja het is natuurlijk leuker om zoiets te delen maar die wens is er bij mij en als ik tegen dan nog steeds alleen ben zit ik 5 jaar met die wens. Dan ben ik toch wel zeker dat ik er alleen voor ga hoor.

samy84: Ik weet heus wel dat een kindje krijgen en opvoeden geen roze wolk is hoor. Heb genoeg voorbeelden om me heen waar het niet altijd zo positief gaat. Ik ben kinderverzorgster en weet daardoor ook wat kindjes allemaal kunnen voorhebben.

alessandro2011: Wel dat is nu net de reden waarom ik dus voor mezelf die grens van 25 heb gezet. Omdat ik het nog wat tijd wil geven en geen overhaaste beslissingen wil nemen. Ook al is die wens er.

pnirmal: Dank je wel. Ja ik hoop ook tegen dan iemand tegen te komen met wie ik een gezinnetje kan beginnen hoor ;)

Deel Deze Pagina