Hoi meiden, Ik klets al een tijdje in de NOD, maar merk dat ik nu toch ook wel behoefte heb aan meiden die wat meer in dezelfde situatie zitten. Ik hoop daarom dat er hier wat meiden zijn die zich in een gelijksoortige situatie bevinden en gezellig willen kletsen of zich even willen beklagen. Even in het kort onze situatie: M'n mannetje en ik zijn nu zo'n 14 mnd bezig zonder succes. We zijn onlangs naar de HA geweest en hebben een doorverwijzing voor de gyn voor begin nov (pfffff dat duurt nog zoooo lang). In dec/jan ben ik overigens heel even zwanger geweest, maar helaas ging dat met 5 wkn en 3 dagen mis . We waren toen super verdrietig, maar ergens toch ook gerustgesteld dat de bevruchting iig kon lukken. Helaas zijn we nu alweer zoveel maanden verder, maar heb ik nooit meer het idee gehad dat een bevruchting was gelukt. Elke maand dat ik die stomme duivels weer op bezoek krijg, worden we (vooral ik eigenlijk ) een beetje wanhopiger. Ik struim het hele www af voor info over verminderde/ onvruchtbaarheid en vraag me echt heel erg af wat er mis met ons (mij) kan zijn. Ik heb verder een regelmatige cyclus en eigenlijk nooit klachten. Ik heb geen zorgwekkend over- of ondergewicht en weet dat ik een eisprong heb doordat ik al maanden temperatuur. M'n man's zaad is ook goed (hebben we alvast zelf getest met zo'n thuistest ). We roken beiden niet, zijn gezond (heb ook nooit ontstekingen of soa's ofzo gehad), slikken alle vitamines die we zouden moeten slikken en drinken nauwelijks. Ook heb ik elke maand redelijk duidelijk rauw eiwit slijm en een normale ongi. Kortom, er lijkt zo op het eerste gezicht niet echt iets te zijn wat onze onvruchtbaarheid verklaart. Ik maak me daarom steeds meer zorgen dat het iets heel moeilijk oplosbaars is, zoals bv. dat onze genen niet goed mixen of ik een bepaalde genetische afwijking heb en dat het daarom nooit gaat lukken . Ik weet dat het nog veeeeels te vroeg is voor dit soort zorgen, maar kan toch niet helpen dat ik mezelf soms helemaal gek maak. Zijn er nog meer meiden bij wie er niet echt duidelijk iets mis lijkt te zijn, maar die gewoon maar niet (succesvol) zwanger worden? Liefs, Nana
Oeps, ik had dit topic eigenlijk gewoon bij zwanger worden willen zetten . Er is misschien een moderator die mij wil helpen dit topic te verplaatsen?? Sjorrie... EDIT: kan hem er natuurlijk ook gewoon zelf in zetten... Heb dat dus zojuist gedaan en dan mag deze dicht. Sorry voor 't gedoe!