Hij werkt van 5:00 tot 17:00? Pfff heftig hoor... Hoeveel dagen in de week doet hij dat? Ik kan me echt heel goed voorstellen dat hij na het werk moe is of beter gezegd helemaal kapot. Dan zit je echt niet meteen op een goed gesprek te wachten of een vrouw die van alles wil weten ("zeuren" in zijn ogen). Geef hem na het werk de tijd om bij te komen en spreek bijv. af dat hij op zaterdag wat bij kan slapen, is hij in de middag lekker uitgerust en dan kunnen jullie wat samen doen.... Als ik het zo lees doet hij zijn best, maar probeer jij je niet zo in zijn situatie in te leven. Natuurlijk hoef je hem niet op handen te dragen omdat hij lange dagen maakt, maar een beetje begrip en hem de tijd geven om bij te komen lijkt me niet meer dan normaal.....
Geen dank! Wij hebben in de afgelopen 7 a 8 jaar ook regelmatig een periode gehad waarin met name ik het lastig had. En ook een onvervulde kinderwens is ons niet onbekend. Mannen zorgen vaak voor de basishoeftes, vrouwen hebben daarnaast andere behoeftes maar kunnen soms onduidelijk zijn in wat ze precies willen/nodig hebben.
Heb goed met hem gepraat nu en idd was het om te laten zien dat hij mij niet kwijt wil baal zo van mezelf
bol.com | Wat wil hij, wat wil zij?, W.F. Harley | Boeken mannen willen even rust al ze thuiskomen na hun werk denk dat je te veel verwacht
Natuurlijk is het zwaar als je van 5 tot 5 werkt, maar jij kunt jouw behoeften ook niet altijd maar opzij zetten. Praten, praten en praten is zo belangrijk. Maak duidelijk wat hij van jou kan verwachten, wat jij van hem mag verwachten, wat jullie behoeften zijn. Wat is echt belangrijk en wat kan minder? Wees niet te hard voor jezelf, je voelt waarschijnlijk heel terecht aan dat het niet helemaal goed zit. Sterkte!
Maar dat kun je hem laten weten toch? En niet te streng zijn voor jezelf. Je hebt het gewoon verkeerd geïnterpreteerd. Probeer dit weekend gezellig te maken en herinner jezelf er aan dat hij zijn best zo doet. Dan doorbreek je de negatieve spiraal een beetje. En blijf praten, maar kies je moment Wij planden wel eens een avondje eten zodat we rustig konden praten. En in een restaurant loop je niet zo snel boos weg De meeste stellen hebben wel eens een dip. T komt echt goed.
Hier is soms ook spanning. In de mmm valt zeker niet mee. Het legt druk op je relatie en veel mensen onderschatten het. Probeer ook bij jezelf na te gaan hoe jouw gedrag is. Ik gaf ook steeds 'de schuld' aan mijn vriend maar ben zelf ook mezelf niet onder invloed van die hormonen. Praat er samen eens goed over als je je vriend niet kwijt wilt. Ik wens je veel sterkte!
Bij ons helpt het heel erg om op die momenten even iets leuks te gaan doen, filmpje, dagje weg of lekker geld uitgeven.