Vandaag hebben mijn ouders ons eerste hondje in moeten laten slapen. Ze is 17 jaar en ruim 7 maanden geworden. Ik ben er behoorlijk verdrietig van, maar ik weet dat ze nu van haar pijntjes af is en het goed heeft. Lieve Sindy, ga maar fijn spelen onder de regenboogbrug, ik zal je nooit vergeten.
veel sterkte ermee ik hoop dat mijn lieve kelsey het nog een paar jaar volhoud.. ze is nu 9 duzzz groetjes petra
17 jaar is wel een hele mooie leeftijd ...maar het blijft verdrietig....ze zijn toch een deel van je leven. Sterkte
Heel verdrietig, ondanks de prachtige leeftijd. Lekker flink veel huilen helpt vaak met het verwerken. heel veel sterkte,
Gatsie ik krijg al tranen in mijn ogen van dat tekeningetje in je post. Dierennekjes vind ik altijd zo lief. Sorry van je hondje, jammer dat ze niet langer meegaan, de huisdieren..
altijd pijnlijk en moeilijk om een huisdier kwijt te raken maar ze is wel oud geworden zeg wat voor hond was het ? en indd ze speeld met al haar vriendjes onder de regenboogbrug als een jonge hond zonder pijntjes en kwaaltjes veel liefs mieke
Voor degene die wil weten hoe ze eruit zag heb ik hier een foto die op de ochtend van haar sterfdag is gemaakt. Je ziet dat ze helemaal op is. Ze was een kruising tussen een zwarte bastaard en waarschijnlijk een foxterriër.