Kan dit? Wij hebben overal hele fijne structuurverf.. maar nu wil ik 1 muur behangen. Kan dit er gewoon overheen?
ik vrees van niet. dat je het altijd door het behang heen ziet. ligt er ook beetje aan hoe dik het behang is. anders de wand eerst stuccen
heel veel werk...maar koop een groot schuurblok en schuur je muur eerst helemaal glad....(hoeft niet zo glad als stuckwerk hihihi) Met een dik behang zie je er dan bijna niets van.... Waar je wel op moet letten is dat de structuur verf goed vast zit dus als je erover schuurt dat hij niet los laat (schilferd) want dan gaat je behang ook lost laten en bobbelen..... En anders ff een emmer kopen van dat doe het zelf stuck..heel dun erover smeren en voila klaaar! (zo staat het op de emmer...maja lijkt me niet zo makkelijk te zijn hahahah) Succes!
hahaha, ja we willen sowieso vinylbehang doen en eventueel eerst glasvezel. Dus eerst lijm op de muur om voor te lijmen, daarna nog een keer lijm erop en dan behang.
Ik zou eerst schuren of je hebt tegenwoordig speciaal spul om erover heen te doen zodat het gladder word (moet dan 2 lagen) Persoonlijk vind ik glasvezel echt lelijker dan structuur maar das persoonlijk.. bij van dat glasvezel moet ik altijd aan een ziekenhuis denken