Op tijd of net te laat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door onbekend1, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    Aan alle dames die positief getest hebben: GEFELICITEERD !!

de ROODbloeiers: balen meiden maar de moed niet opgeven, up naar de volgende ronde!

Ik ben hier al een tijdje niet geweest (bewust) omdat ik me niet teveel wil bezighouden met de kwaaltjes etc. Vorige maand werd ik gek, dacht ik zelfs een streepje te zien, maar niets was minder waar: 4 dagen vroeger men nod gekregen, erg balen dus!

Nu heb ik toch effe jullie hulp nodig: ik heb dinsdag om 17u een ovutest gedaan en beide streepjes waren positief, even donker. Die avond rond 23u terug een test en het 2de streepje was terug iets lichter. Die avond geklust en ook gisteravond. Ik heb gisteren wel nog steekjes gehad. Ik voel mijn eisprong meestal wel... Wat denken jullie, was ik te laat of is er nog hoop?

Laatste keer dat ik daarvoor geklust had was vrijdagnacht, nadien geen tijd meer gehad....

2. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ja hoor, goed op tijd.

Als je dinsdag een positieve ovutest had, zal je ei wss donderdag gesprongen zijn.
    Je hebt dinsdag en woensdag seks gehad, dus helemaal goed. :)

3. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    Ik weet alleen niet wanneer hij juist positief begon te zijn. Ik heb in het weekend niet getest dus ik heb net op het laatste moment getest en volgens mij was ie toen net nog positief. Ik hou de hoop erin omdat je eisprong pas NADAT je ovutest positief test, plaatsvindt... Zo heb ik het althans altijd begrepen

4. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
  5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ei springt volgens mij 24-48 uur na je LH piek (posi-ovu), dus volgens mij was je nog prima op tijd!

6. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    als ik het zo lees was je prima op tijd. nu kan je mogelijk nog 1 keer klussen en dan alleen nog maar hopen en duimen.
    Sterkte ik ken het gevoel helaas en het word helaas niet makkelijker

7. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    Dames, bedankt voor jullie reacties. Ik hoop dat ik op tijd was!

Hier iets merkwaardigs: ik had dus dinsdagnamiddag (17u) een 'positieve' ovutest (teststreep was even donker als controlestreep). In de avond ( 23u) was ie wat lichter. Woensdag heb ik ook getest en was de teststreep ook lichter dan de controlestreep. Gisteravond heb ik weer gestest (om 23u en ik had zelfs een beetje gedronken ervoor) maar die was opeens duidelijk donkerder dan die van woensdag en dinsdagavond. Hij was niet even donker als de controlestreep maar zo groot was het verschil tussen beide niet :(
    Is dit normaal?

8. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere

Deel Deze Pagina