mijn ei gezien!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jacqueline1983, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacqueline1983

10 jun 2006
    96
    0
    0
    verzorgende in verzorgingshuis
    sint philipsland
    Hoi, ik heb vandewwek bij de gyneacoloog een inwendige echo gehad en ik heb mijn ei gezien hij was 2,3 mm groot en ik zat een dag voor mijn eisprong :)
    Ik heb natuurlijk dezelfde avond nog geklust :p
    Ik hoop dat het nu raak is, ik moet 5 jan op controle en als het dan niet raak is krijg ik hormonen :rolleyes:

Maar hwet was deze maand zo raar, ik had ze veel slijmverleis, dat ik gewoon een tampon in moest doen , anders liep het er uit, dit had ik de afgelopen 9 maanden nog niet gehad :oops:

ik hou iedereen op de hoogte.

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoop voor je dat het raak is geweest en dat je mag aansluiten bij de september mama's

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

oh wat gaaf jacqueline.... ik duim voor je..

4. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb meerdere inwendige echo`s gehad , maar dit heb ik nog niet mogen aanschouwen hahaha
    Lijkt me echt wel een gaaf gezicht eigenlijk ...
    Ik hoop voor je dat het raak is zodat je niet aan de hormonen hoefd.
    En gewoon omdat het helemaal geweldig zou zijn natuurlijk ;)

Sterkte met wachten :)

Groetjes Joyce

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey wat apart zeg! nou succes dan deze ronde...hopelijk is het gauw raak!

6. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Hey! Ik heb mijn ei ook mogen bestuderen deze maand, leuk hoor! Alleen die 2,3 mm lijkt me niet goed? Zeker niet een dag voor je eisprong.

En het typische is, ik had deze maand ook heel veel last van veel afscheiding....heb er zelfs een topic over geopend, met toch wel redelijk goed nieuws van een aantal zwangeren...kijk zelf maar!

Ik ga flink duimen voor iedereen!

Liefs,
    Natasja

7. black devil

18 okt 2006
    98
    0
    0
    verzorgende
    enschede
    haihai

Ik heb hetzelfde als jou de vorige maand gehad ook inwendige echo's om bij te houden wanneer de eisprong zou plaatstvinden, maar ik heb net zo lang echo's gehad tot dat het eitje was gesprongen, nou ben dus toen flink aan de klus geweest toen ik het hoorde en moest 2 weken later weer bij de gynecoloog komen maar helaas kreeg ik daar slecht nieuws dat het eitje dus niet was bevrucht en nu zit ik dus weer aan de 3 de ronde clomid en deze week moeten wij dus weer flink aan de klus.
    Nou meid ik hoop dat het voor jou wel raak is en dat je niet aan die hormoon tabletten hoeft want ik heb er geen fijne ervaring mee.

Nou hou ons maar op de hoogte hoe het is afgelopen.

Liefs marlon

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ze zal wel 23 mm bedoelen of 2,3 cm. Dat is namelijk wel de juiste afmeting.
    Succes!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow dames...eiloeren he! Wacht maar, straks kunnen jullie allemaal baby's loeren!
    In februari hoop ik een hele hoop mooie eitjes te zien zitten! 1 is leuk....maar in mijn geval: doe er maar een stuk of 10! hihihi
    Heel veel succes meid! Ik hoop voor je dat verder geklungel je bespaard blijft en dat je lekker zelf zwanger bent geworden!
    Liefs Elmo

10. Rhode

Rhode Lid

10 nov 2006
    90
    0
    0
    administratief medewerkster
    ZuidHollandia
    Wat apart zeg om je ei te zien.
    Kun je dat later tegen je kind zeggen als je nu zwanger zou raken.

gr. Rhodé

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik duim voor je
    spannend hoor

Deel Deze Pagina