Hallo allemaal, ik ben Ursula(24), gelukkig met Danny(32) en we hebben samen een prachtige zoon van 2 mei 2004. De zwangerschap van Damon was niet "gepland", ik kwam er dan ook pas achter toen ik al 6 maand zwanger was. Nu zijn we vanaf 1 december 2005 aan het klussen voor een 2e, helaas lukt niet nog niet.
Van harte welkom en succes. Dat zal een leuke verrassing zijn geweest. Hoop ik tenminste. 6 Maanden zwanger. Heb je daar niets van gemerkt? Liefs Karin
Helaas heb ik toen de verschijnselen niet herkent, maar denk ook dat deze wel heel apart waren. Viel alleen maar af,at voor mijn doen steeds gezonder en ben zelfs nog plat op mijn buikgevallen in februari(6 maand) met schaatsen, had hierna we spierpijn. Mijn menstruatie ging gewoon door, de dag dat ik het weer zou moeten worden heb ik getest. Mijn menstruatie is daarna weggebleven
Hoi Damonsmama, welkom! In de NOD lijst zag ik dat we dezelfde datum betreft NOD hebben, we gaan gelijk op, spannend! Maar eerst is het nog klussen geblazen. groetjes Hartje1