Hallo, ik ben nieuw hier en net maandag er achter gekomen dat we zwanger zijn, hoera! Zo spannend weer. Ik ben 32 en heb al twee mooie meiden van 9 & 11 , maar dit is toch weer heel spannend zo. Groetjes Chayennah
Hallo, ik ben ook nieuw! Ik ben 32 en probeer zwanger te raken van ons derde kindje. We hebben al een zoon van 10 en dochter van 5. Chayennah, mag ik vragen hoe lang jij bezig bent geweest om zwanger te raken? en had je last van kwaaltjes voordat je wist dat je zwanger was? Ik ben sinds december 2011 gestopt met de pil. ik zou de 16 de ong. moeten worden. maar heb sinds een paar dagen pijn in mijn onderbuik (niet herkenbaar voor mij). Ik hoop echt dat ik zwanger ben!!
Welkom! Ik ben niet nieuw, maar net weer terug op het forum Ben ook 32 en zwanger van nr 4. Blijft idd altijd weer spannend!
Hoi Caca, ik was echt supersnel zwanger. 25 maart gestopt met de pil, 2 keer ongesteld geweest en zwanger! En dat nadat ik 10 jaar aan de pil geweest ben. Ik heb wel ovulatietesten gebruikt, wat toch wel scheelt. Ik had geen kwaaltjes, het kwam echt heel onverwacht. Ik had ook wel iets te vroeg getest, omdat ik een feestje had waar geborreld werd. Dus ik wist met 3 weken en 6 dagen dat ik zwanger was. Heel veel succes!!