hallo allemaal! verlegen om informatie ga je het web doorzoeken... goed bedoelde adviezen van je omgeving komen niet altijd even goed aan, dus ik hoop hier mensen te vinden met dezelfde ervaringen om wat goeie hoop op te doen! ik ben 31 (half juni 32) en mijn vriend en ik hebben 16 mei onze eerste IUI ondergaan. we kennen elkaar al 20 jaar en zijn altijd beste maatjes geweest en hebben ook beiden een aantal 'mislutke'relaties achter de rug voordat we inzagen dat we bij elkaar horen! erg grappig verlopen allemaal! nu moest ik afgelopen zondag ongesteld worden en vandaag (dinsdag) had ik een klein drupje helder bloed.... maandag wel een test gedaan, maar die was negatief. wij zijn hele geduldige en nuchtere mensen, maar ik merk wel dat ik meer spanningen in me heb dan ik van te voren had gedacht! toen ik 22 was stopte ik met de pil (nu 10 jaar geleden dus) en ik heb altijd al een kinderwens gehad... maar er gebeurde eigelijk nooit echt iets op een keer na, een vruchtzakje verloor ik toen, maar das al zeker een jaar of zeven geleden. alle onderzoeken doorlopen en nu mankeer ik dus niets en heeft mijn vriend heel erg wisselende zaad kwaliteit waardoor het dus moeilijker gaat. in het ziekenhuis nemen ze ons gelukkig erg serieus en volgen de afspraken elkaar heel snel op. maar dit wachten na zo'n IUI... pffff..... het voelt alsof de kans nu zo veel groter is dan anders, dus groeit mijn hoop een beetje! wel dek ik mezelf van te voren een beetje in.... niet te enthousiast... dan is de teleurstelling ook niet al te groot! maar na al die jaren van toch weer iedere keer ongesteld worden..... ik wil gewoon zo graag moeder worden..... samen een gezinnetje zijn! al mijn vriendinnen om me heen krijgen kindjes waar ik stik gek op ben... ik zou graag ervaringen en gevoelens willen delen met andere vrouwen om elkaar een beetje te steunen en ik wil weten of IUI ook successen heeft! intussen wacht ik af....... zoals al die andere keren! greetz, juut.
welkom hier en spannend hoor, ik hoop dat je over een paar dagen een positieve test in je handen hebt
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom! Als je kijkt onder het topic vruchtbaarheidsbehandelingen, dan kom je vast lotgenoten tegen. Ook veel succesverhalen!
bedankt voor jullie reacties, ik zal uitgebreid het forum door kijken! voor iedere vrouw hier: veel succes! ben trouwens gister ongesteld geworden : dus vrijdag weer naar het ziekenhuis.... nieuwe ronde, nieuwe kansen.