Hallo allemaal, Ik ben Cheyenne en 25 jaar en moeder van een zoontje van bijna 2. Ik studeer deeltijd en wij willen voor een tweede gaan. ik ben onlangs gestopt met de pil en wachten 1 cyclus even af en dan gaan wer ervoor. Ik vind het heel spannend. Bij de eerste was het na 1 keer raak. Ik heb wel een keizersnede gehad en ben op de een of andere manier bang dat het bij de tweede niet makkelijk gata lukken. Meer omdat het bij de 1e zo makkelijk ging, waarom bij de 2e ook zoveel geluk hebben. Daarnaast lees ik vaak dat je door een keizersnede minder vruchtbaar bent, maar mijn man zegt bv weer dat die kans heel klein is. Naja...ik kijk wel even, maar voel me toch niet gerust. Kan iemand mij hierin geruststellen?nog meer moeders met een ks die bij een volgende makkelijk zwanger raakte of juist niet? ben benieuwd naar ervaringen van andere moeders. groetjes, cheyenne
Welkom Ik hoop dat je snel een positieve test hebt wanneer jullie ervoor gaan! En heb nog nooit gehoord dat je minder vruchtbaar bent door een ks, dus denk niet dat het zo is.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Ik heb ook nog nooit gehoord dat je minder vruchtbaar bent als je een ks hebt gehad. Liefs wolly