Effe weg geweest, maar hier ben ik weer!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Nancy, Jun 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nancy

Nancy Bekend lid

Oct 21, 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo iedereen :D
    Ben weer een tijdje niet op dit forum geweest, wilde er weer niet al te veel mee bezig zijn.
    Heb nu inmiddels de eerste IUI-behandeling gehad. Vandaag 2 weken geleden. Nu heb ik sinds donderdag een nierbekkenontsteking, waardoor ik met plassen bloedverlies heb. Heb geen maandverbandjes nodig, want het bloedverlies in onderbroek is eigenlijk niets of nihil. Ik heb bij de gynaecoloog een urine test laten doen en hieruit bleek dus dat ik nierbekkenontsteking heb en 2 zwangerschapstesten waren (zoals de gynaecoloog zei) "vaag positief". Ik moest me er maar niet te zeer op spitsen dat ik zwanger zou zijn. Heb een atibioticakuur voor 5 dagen gekregen en moet donderdag of vrijdag terugkomen.
    Afgelopen vrijdag ben ik ziek naar huis gegaan, en ik moet zeggen ik ben de laatste dagen echt zo ziek als een hond geweest. :oops: Voel me sinds vandaag weer een beetje mens.
    Vanmorgen hebben mijn man en ik een zwangerschapstest gadaan, maar helaas gaf deze ook een "vage positieve uitslag". Mijn man zag helamaal niets en ik zag een klein streepje verschijnen, maar moest wel heel goed kijken. We noemen de test maar negatief, want dat is hij volgens ons ook.
    Ik ben normaal gesproken na een eisprong (heb inmiddels 2 keer eerder een eisprong gehad 1 1/2 week later ongesteld. Maar toen was mijn man op het moment van de inseminatie in het buitenland voor zijn werk. :(
    Dit bloedverlies wat ik nu bij mezelf zie, is echt geen menstruatie, dat zei de gynaecoloog ook. Moet nu donderdag of vrijdag terug naar het ziekenhuis. Dan worden er weer urine testen gedaan. Bah, wat duurt wachten dan toch echt lang he?
    Alle andere meiden hier, heel veel succes :D
    Moest weer effe mijn verhaal kwijt. ;)
    Groetjes Nancy

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey Nancy!
    Alles goed?

Spannend he die IUI's? Ik hoop dat het vage streepje toch dik mag worden!

leuk je weer terug te zien! (al had ik gehoopt dat je inmiddels wel zwanger zou zijn!)

groetjes

3. Niet meer actief

hoi meid
    welkom terug
    hopelijk test je snel positief
    ik zal voor je duimen ;)

4. Nancy

Nancy Bekend lid

Oct 21, 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi meiden,
    Een half uur geleden, heb ik toch nog maar eens een zwangerschpastest gedaan. Positief :eek:
    Ben met test en al, met hond aan de riem naar de huisarts gelopen en de assitente zei dat hij inderdaad positief was. :D :D :D
    Ben zo ontzettend blij, moet woensdag terug naar de gynaecoloog.
    Ik hoop dat hij inderdaad ook goed nieuws heeft.
    Groetjes Nancy

5. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Succes! En alvast heel voorzichtig gefeliciteerd.

6. Niet meer actief

wow wat goed zeg
    gefeliciteerd :D

7. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Hoe spannend!
    Hou ons op de hoogte!

8. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    gefeliciteerd!

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    yeees mooi nieuws!

10. Nancy

Nancy Bekend lid

Oct 21, 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ben vandaag bij de gynaecoloog geweest, en ze zei dat ik dan inderdaad zwanger moet zijn. :D
    Ze was in de veronderstelling dat mijn bloedverlies vorige week een menstruatie moest zijn geweest. (haar collega had het blijkbaar als een menstruatie aangezien)
    Ze had een vlaggetje getekend in mijn dossier. :)
    Helaas was bij de inwendige echo niets te zien dan alleen baarmoederslijmvlies wat bij een zwangerschap van 5 weken kon horen. Vandaag over 2 weken moet ik terug en dan zouden we zelfs al een klein kloppend hartje moeten kunnen zien.
    Mijn man en ik zijn overgelukkig, en zelfs de hond kan onze gelukkigheid van ons aflezen.
    Mijn vader, moeder en zus zijn ook over gelukkig.
    Het enige waar we ons wel met z'n allen bang voor maken is de botox-behandeling die vandaag over 3 weken gepland staat. Vandaar dat ik dus 1 week eerder bij de gynaecollog moet zijn (eigenlijk met 8 weken zwangerschap), maar dat is tevens de dag van de botox-behandeling.
    Ik hoop maar dat alles goed komt.
    En trouwens, bedankt voor de felicitaties. :D
    Houd jullie op de hoogte.
    Nenske

11. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Nancy....proficiat meid! ;)
    Het is van ganser harte gegund!
    Leek de bloeding dan op een normale menstruatie dat hij daarvoor werd aangezien?

Liefs Marjo

13. pattie007

pattie007 Actief lid

May 31, 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd!

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Eindelijk.....Super gaaf voor jullie meid!
    Gefeliciteerd en lekker gaan genieten. Ik blijf duimen dat alles voorspoedig zal verlopen!

XXX

15. Lolake

Lolake Actief lid

May 24, 2007
    203
    0
    0
    Dag Nancy,

Een dikke proficiat! geniet ervan, het is je van harte gegund.
    groetjes.

16. Nancy

Nancy Bekend lid

Oct 21, 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Allemaal hartstikke bedankt voor de filicitaties. :D
    Vanmiddag heb ik mijn baas ook maar het nieuws verteld. Hij heeft namelijk stel op sprong mijn weekend omgegooid, zodat ik zonder weg te hoeven van mijn werk de IUI behandeling kon krijgen. Tevens heeft hij zelf een tijd als laborant gewerk en wist hij dat ik nu al moest weten of ik zwanger ben ja of nee.
    Hij kreeg een smile van oor tot oor. Hij vindt het geweldig. :D :D
    Gelukkig zei hij nu je collega nog. Het valt niet mee voor jullie, soms kwamen we allebei tegelijk in dezelfde week dat we terug werden verwacht in het ziekenhuis onder werktijd. Gelukkig konden we elkaar vaak onderling helpen, maar soms ook niet.
    En natuurlijk voor alle anderen hier!
    Blijf in jezelf geloven, jullie tijd komt nog wel.
    Ik weet hoe moeilijk het is, maar de aanhouder wint.
    Groetjes Nancy

Share This Page