nou heb de uitslag terug van mijn onderzoeken... ze hebben pcos ontdekt en ook een doorgewinterde chlamydia.. krijg nu een laproscopie en gaan ze kijken wat die soa heeft aangericht aan mijn eierstokken. Dan kunnen we pas gaan beginnen met hormonen ( tenzij de kijkoperatie slechte eileiders ziet). Ik baal echt want had dit even niet verwacht.. die soa zit er blijkbaar al jaren... heeft iemasnd hier misschien ervaring mee? groetjes
Een tijdje terug was hier iemand met slecht soa nieuws! Anders de zoekfunctie even gebruiken...dan moet je het zo kunnen vinden denk ik. Succes....linke boel!
Hier is er al 1 http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=43741&highlight=chlamydia Oh, ze is niet meer komen schrijven daarna zie ik Nou goed, via de zoekfunctie kan je er een hoop vinden!
Hey wat een shit nieuws stef! Balen! Ik hoop dat de operatie iets voor je kan betekenen. Heel veel succes!
ow inderdaad...foei Elmo'tje Sorry, was niet echt meelevend naar jou toe! Ga meteen te raden waar er info staat, zonder even menselijk te doen eerst... Super nare uitslag inderdaad....een beste dreun lijkt me zo! Heel veel succes
ja het is echt zo oneerlijk heb voor mijn huidige vriend 1 vriendje gehad en die was niet monogaam gebleven, daarom is het ook over.. En mijn huidige vriend heeft altijd alles laten testen..en dan heb je twee vriendjes in je leven en zo'n heilige monogaam en krijg je dit! @#$@$#%%#! sorry hoor.. groetjes
Hier nog iemand die net te horen heeft gekregen dat ik al langer met chlamydia rondloop.................. Ben bang hoe het nu verder zal gaan. Groetjes 10uss
Ik ben er achter gekomen door mijn bloedmonster bij de cyclusanalyse en daarna een uitstrijkje voor de zekerheid. Groetjes 10uss
Kop op - mijn vriendin had chlamydia opgelopen toen ze 17 was en pas een paar jaar later ontdekt. Ze is nu mama, en ja, ik zie dat jullie twee jaar al proberen, maar misschien ligt het niet aan de soa, maar is iets dat goed te helpen is. Sterkte!
ja ik heb idd ook last van pcos dus maar hopen dat dat de oorzaak is van een niet zwanger worden... duimen draaien dan maar krijg over drie weken een laproscopie... thanks voor de reacties! en 10 uss jij ook veel succes!
Veel succes Stef82 en 10uss erg vervelend nieuws. Hopelijk is het zwanger worden straks geen probleem.