kun je een innesteling altijd bewust meemaken?

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Jul 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hallo,als je een innesteling gehad hebt kun je die dan altijd bewust meemaken? :(: ;) heb je altijd wat bloed nodig? of slijm?.
    Ik had gister echt megapijn in mijn zij. Zou dat een ei geweest kunnen zijn? eigenlijk pas over 3 dagen n.m maar goed misschien niet helemaal 100%volgens het boekje. :( ik heb nu al pijn in mijn borsten echt mega vervelend aangezien ik pas ongie ben geweest. Ook de zenuwen voor maandag ben benieuwd hoe groot mijn ei dan zou zijn. Hij was 10 nu maar hopen op 18 of 20. :eek: 1 geluk aardige gyno. Een vrouw. Mijn moeder wil ook mee kun je na gaan. :rolleyes:
    groeten jennie72

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee hoor, de meeste vrouwen voelen helemaal niets....

Succes Jennie!!

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik heb nog nooit tussentijdse bloeding/spotting gehad en voelde niet iedere maand de steken die bij een eisprong zouden kunnen horen. is ook weer bij iedereen anders.

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    hai jennie,

ik heb bij beide totaal nergens wat van gemerkt...en veel vrouwen merken van de innesteling ook niks, behalve dat sommige een lichte bloeding hebben maar vaak gewoon helemaal niks, en is het de uitblijvende menstruatie die je waarschuwt dat je in verwachting bent meid...

klachten vlak voor de eisprong kunnen de klachten zijn die jij nu opnoemt, ik had er een paar maanden last van een dag of 2-3 voor de eisprong ontzettend last vlak bij mijn lies (eierstokken) afwisselend links en rechts, en nadat het eitje dus gesprongen was, had ik nergens geen last meer van, volgens je banner zit je op dag 13 en had je gisteren last, dat zou kunnen betekenen dat gisteravond - nacht je eitje gesprongen is dat je nu nergens meer last van hebt....ze zeggen dat je meestal een dag of 14 voor je nieuwe cyclus je eisprong hebt (wijkt natuurlijk ook vaak genoeg af) maar kijk gewoon of je nu over 2 wkn op vrijdag je nieuwe cyclus krijgt of niet....

ik denk dat als ze maandag bij je gaan kijken je eisprong al achter de rug is dus...

veel succes

5. Niet meer actief

bedankt dames,en ja ik denk aan een eisprong gister. maar ja kan wel van alles zijn geweest.? :) was gewoon beniewd of dat je altijd wat bloed gehad moet hebben met een innestelling. Ik voel me ook niet anders als anders. Ik heb altijd last van mijn maag. Oprispingen enzo. Maar die borsten doen nu alweer zeer kun je nagaan. :( nou ja maandag spannend!
    Komt echt wel goed. want zwanger ben ik niet dat is wel zeker.
    groeten jennie72

6. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    dat weet je nooit zeker meid, ze zeggen wel eens juist als je het niet verwacht... :)

heel veel succes in ieder geval

groetjes

7. Niet meer actief

hai wie kan me even wat moed inspreken? echt zenuwen voor morgen. :(
    en mijn moeder gaat notabene mee. Dat wilde ze heel graag.
    Ik ben er deze maand niet zo mee bezig. ;) mijn man zei gister dat hij het ook spannend vond en voor me ging duimen lief he?
    ik voel me op het moment echt niet lekker. Misselijk enzo. Zenuwen denk ik. :idea: we zien wel. maar lijkt me fijn dat dat ei al gesprongen is,want we hebben gister geklust :oops: dan weet ik echt heelmaal zeker dat ik en eisprong gehad heb. ;)
    groeten jennie72

Share This Page