Hoi, Mijn fysiotherapeute heeft ontzettend veel voor me gedaan, en doet ze nog steeds. Ik ga 1 à 2 keer per week naar haar toe ivm chronische aandoening. Ik was in het begin echt niet de makkelijkste en best wel sceptisch over de behandelingen die ze bij mij wilde doen. Inmiddels zie ik haar kundigheid en het eindeloze geduld dat ze met me heeft, en ik wil haar eigenlijk eens laten zien hoeveel ze voor me betekent. Ze behandelt mij niet alleen, ook op privégebied en werk gerelateerd is ze een enorme steun. Dit om even een indicatie te geven. Ze is eind 20 en alleenstaand. Weten jullie iets leuks?
Een leuke vent! Haha Ehm, wat dacht je van een bioscoopbon, een bon voor een etentje of een fashioncheque?
Whahahaa.. Dat dacht ik ook al: een leuke vent! Die gun ik haar ook, ik weet dat haar relatie nog niet zo lang uit is. Bon is inderdaad een goeie optie! Bedankt alvast!
Nou...het zou toch wel heel grappig zijn als we ze zouden koppelen...ha ha Hij woont in Amsterdam trouwens
Weet niet of ze wat mogen aannemen maar een tegoedbon is een goed idee of gewoon een bloemetje met merci
Ja, daar dacht ik ook al aan..wat mag ze aannemen? Normaal zou ik ook niet zomaar voor elk wissewasje een cadeautje willen geven hoor...Maar ze heeft best wel wat met me te stellen gehad, ik ben enorm eigenwijs. En aangezien ze haar hand niet omdraait voor mij en heeft doorgezet ben ik nu een heel eind op de goede weg. Daardoor is er ook wel een soort van vriendschap ontstaan en ook buiten de fysio om, belt of appt ze regelmatig. Ze is ook zeker 10 jaar jonger dan mij en ik denk dat ik daarom ook wel bewondering voor haar heb dat ik veel van haar leer. Maar bedankt voor alle tips, ik laat mijn gedachten er eens over gaan. Bosi; zij woont in Brabant haha.
Mijn moeder heeft dat ook met haar fysio, die komt 2x per week bij haar thuis. Ze geeft haar met kerst en verjaardag een leuke bon of iets lekkers (nootjes van de notenbar, goede chocolade enz)
als fysio vind ik kadotjes van mijn patienten echt heel erg leuk! Zelf heb ik een keer een theepakket (met kopje rietsuikers en thee) gekregen maar ook verschillende bonnen. Een tijdschriftbon vond ik erg leuk. En als ze het fijn vind... een ontspannings/sportmassage voor de fysio is ook vaak welkom. Zelf zijn we de hele dag aan het behandelen/masseren maar worden we zelf nooit even onder handen genomen. Lief dat je dat doet! Wordt zeker gewaardeerd! En qua aannemen... zolang het geen contant geld is, doet eigenlijk niemand moeilijk.
Ah..leuk om te horen! Ik zal nog wel laten weten wat het uiteindelijk wordt...enne; ze verdient echt wel credits met zo'n lastige patient als ik..
Het is iets anders gelopen.. Vandaag had ze het erover dat ze naar de Toppers wil. Ik heb gisteren 2 kaartjes goedkoop kunnen krijgen maar wist nog niet met wie ik wilde gaan, omdat het 2de pinksterdag is. Nu gaan we dus samen naar de Toppers haha.