Ja maar ze vragen het om 4.00 s nachts. Dan slaap ik. Ik had zeker vanmorgen iets laten horen. Dus ik snap het niet zo en een zeikwijf vind ik mijzelf ook niet eigenlijk. Ze waren een beetje ongeduldig denk ik dan.
Blaas het nou niet zo op en stuur die mensen een bedankje.....en ga desnoods daarna weer verder met mokken als je daar zo'n behoefte aan hebt
Nou ik ben serieus waar blij dat jij mijn schoondochter niet bent zeg. Hoezo opgelegd om ze nu nog te gaan bedanken? Ze vroegen alleen of je blij was met het cadeau, ok misschien een raar tijdstip nou en? Stel je niet zo aan en bedank die mensen gewoon zelf. Je zegt ik had zeker vanmorgen iets laten horen, alleen omdat ze er naar gevraagd hebben wil je dat niet meer. Je had natuurlijk ook de eer aan jezelf kunnen houden en kunnen doen alsof je dat berichtje niet gezien / gelezen had en ze gewoon even een bedankje kunnen sturen. Aansteller.
Hoezo opgelegd? Ze waren gewoon benieuwd wat je ervan vond en of je er iets mee kon? Opgelegd betekend je iets verplichten , waar verplichten ze je iets dan? Als mijn ouders zo'n berichtje zouden sturen zou ik terugsturen: Hoi mam en pap, cadeautje was ontzettend leuk en we kunnen er zeker wat mee, sorry voor de late reactie! Xxx Lastig he?
Dit! Bel ze op, zet je pretty voice aan, bedank ze. Leg de gsm neer en mok verder. Schoonouders blij. Jij blij
"Sorry voor de late reactie, maar gisteravond kregen we meteen visite, maar zijn er erg blij mee, dankjewel!" Opgelost!
Ze vragen niet om een compliment, en niet om een bedankje, ze vroegen of je het cadeau leuk vond. Daar kun je toch gewoon ja of nee op antwoorden? Waarschijnlijk hebben ze erg hun best gedaan op het cadeau, en willen ze graag zeker weten dat ze goed zaten. Maar als ik dit zo lees vraag ik me wel af wat er nog meer speelt. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat enkel dit smsje zoveel te weeg brengt bij je..
Ik vind het wel zo fatsoenlijk als je bedankt voor een cadeau. Dat het er door de visite even bij in schoot oké, maar dan zet je het toch even recht? Dan bedank je toch alsnog? Ik vind je eigenwijs en ondankbaar overkomen nu
Om 4 uur daar geef ik je deels gelijk in maar voor de rest. Ben ik het met de rest eens. Iets op gelegd??? Nee je bekijkt heel de situatie verkeerd.!! Echt. En hormonen zijn soms een excuus. Maar niet in alle gevallen en dit is er zo een. Hoop dat dit het enige probleem in je leven is!!! En anders grow up!!
Ik ben blijkbaar de enige maar ik snap wel dat dit irritatie op kan wekken. Je vriend heeft ze toch al een bedankje gestuurd, dus dat zou in principe toch voldoende moeten zijn. Ik zou het ook vreemd vinden als er ondanks het feit dat er al een bedankje die kant op is gegaan om 4.00 'S nachts nog een sms'je komt. Waarom mochten jullie het cadeau thuis pas uitpakken? Blijkbaar zijn ze onzeker en willen ze graag bevestiging dat je het cadeau waardeert. Als dit het enige is: gewoon net doen of je gek bent en een sms'je die kant op doen met de boodschap dat je er blij mee bent.
Ze vragen toch niet om een bedankje. Maar om hoe ze het cadeau vinden.. Leuk/stom/handig weet ik het. 04.00 oke laat maar ach als die mensen toch wakker zijn? Had ze gewoon simpel kunnen antwoorden wanneer ze het las.
Vriend heeft al bedankt. Ik had al bedankt bij het aanpakken. Ik had zeker uit mijzelf vanmorgen iets laten horen. Nu doe ik dat niet zo. Het is wel goed zo.
Ik vind het jammer dat er zo fel word gereageerd op ts... Dat kan ook wel wat vriendelijker lijkt mij.... En waarom word bij de 1 gezegd dat we het snappen gezien de hormonen en hoog zwanger zijn...en bij de ander mag t niet gezegd worden want dat is het een dooddoener...
Wowww, wat ben jij onbeschoft. Ik vind je als een verwaand mens overkomen en ik hoop later niet zo'n schoondochter te krijgen. Je had ook gisteren meteen kunnen reageren, zoals ik lees was daar echt nog wel tijd voor , voordat je visite kwam. Maar omdat ze in de nacht een berichtje doen, reageer je zo???? Wat onwijs kinderachtig en verwend gedrag. Ik weet niet wat voor cadeau het was, maar is het wel in je opgekomen dat ze dachten dat het cadeau niet in goede aarde viel.? Misschien waren schoonouders wakker geworden en verbaasd dat er geen reactie was en dachten ze ineens? Straks valt het cadeautje niet goed? En zat ze dat niet lekker en daarom dat berichtje op dat tijdstip? Je zou je moeten schamen, menig puber is volwassener dan jij nu doet. En je doet je topic titel meer dan eer aan Bah!
Dank je wel tara. Mensen zeggen maar heel snel dat ik een zeikwijf ben. Het moet allemaal maar gezegd worden. Is ook beetje raar vind ik. En ook niet volwassen.