effe zeuren

Discussie in 'De lounge' gestart door cat2, 18 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Zoals ik het begrijp heeft haar vriend dan op het smsje van 4 uur gereageerd.

En het was niet dat ze het daar niet mochten uitpakken denk ik hoor, zo meer iets van doe maar rustig thuis. Dat deden mensen bij mij ook wel als ze een cadeautje gaven toen ik nog zwanger was. Iets voor de baby maar pak maar rustig thuis uit.

Nu ben ik wel van gelijk al dank je wel zeggen en zodra het uitgepakt is nog snel iets laten weten (sms, telefoontje, priveberichtje op facebook...).

En verwend, verwaand... ben je dan misschien niet, ik vind dat je gewoon ongemanierd bent. Je vriend heeft dan wel een reactie gestuurd maar ik weet dat mensen het ook fijn vinden om een reactie van de aanstaande mama te krijgen.

2. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ze vragen toch geen bedankje. Maar wat je er van vind. Dat zijn 2 verschillende dingen;)

3. cat2

cat2 Niet meer actief

Cadeau is toch altijd goed. Wij zijn niet veeleisend, het is allicht goed. Vind het altijd te veel/voel me bezwaard.

4. penseel

penseel Niet meer actief

Je topic luid mag ik effe zeuren.

Je mag zeuren daarna krijg je reactie.s, Van mensen die het idd zeuren vinden.

Heb een beetje zitten rekenen( geen reken wonder) maar als ik zo tel ben je nu rond de 40 weken zwanger. ??

Dan vind ik je eigen nog wel zeuren maar ;) geef ik je de voordeel van de twijfel en ligt het aan je hormonen:) En de spanning die je voelt aan het einde van je zwangerschap. Dan begrijp ik je gewoon weg iets beter.;)

5. lemontree

lemontree Niet meer actief

Huh zit ik op het viva forum? Wat een bitchie reacties zeg! Ts ik zou evengoed nog even bellen om te zeggen wat je van het cadeau vond. Ze bedoelden het vast helemaal niet verkeerd.

6. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik vind mijzelf ook niet ongemanierd. Ik had vanmorgen zeker gereageerd. Maar ik snap niet waarom mensen zo vroeg zelf naar een reactie vragen. Dat vind ik wel een beetje raar. Als het 2 dagen later was had ik het ook nog wel begrepen, maar nu begrijp ik dat niet.

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ach altijd die hormonen, krijgt altijd de schijt van die hormonen uitvluchten.
    Als het aan je hormonen ligt weet je ook dat het aan u ligt en kan je je er ook over heen zetten.
    Waarom altijd vrek doen als het je hormonen zijn? Wat hebben anderen met u hormonen te maken?
    Niet gericht bedoeld op ts maar in het algemeen.

Ts bel haar nu op! Wat is daar nu zo moeilijk aan?

8. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Tja je vraagt om meningen toch? Dat is mijn mening

9. cat2

cat2 Niet meer actief

Als mensen het zeuren vinden, dat mag. Maar uitschelden snap ik ook niet dat dat nodig is. Kun je ook op een andere manier zeggen toch?

10. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Nou uitschelden vind ik bijv k*t wi*f, slet etc etc. Maar goed iedereen is anders daarin.

Jij snapt niet waarom mensen zo vroeg naar een reactie vragen? Ik snap niet waarom je überhaupt niet meteen een reactie zou geven.
    Het is zo'n kleine moeite en een groot gebaar.

11. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Wat vind je vriend er trouwens van dat je z'n ouders als honden behandeld?

12. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik heb niet meteen reactie gegeven omdat er meteen visite kwam. Die was laat weg en toen dacht ik, ik laat morgenvroeg even iets weten. Geen kwade bedoelingen of zo.

13. cat2

cat2 Niet meer actief

Zeikwijf vind ik ook niet normaal om tegen iemand te zeggen. Is toch gewoon eenscheldwoord. Maar moet ik blijkbaar maar heel normaal vinden.

14. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Nou in je opening staart: niet lang daarna kwam er visite....

Dan was er toch gewoon even tijd om te reageren? ;)

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ja dat begrijpen we.
    We begrijpen alleen niet waarom je nu nog steeds niks laat weten.

16. penseel

penseel Niet meer actief

Nou nou! Ook jij kan wat ver gaan. Ik ook! Maar heb te minsten nog wel het fatsoen om een excuus te maken. Je kan ook te ver gaan.

17. IkTara

IkTara Actief lid

13 mei 2011
    190
    63
    28
    Als mensen het zeuren vinden, dat mag. Maar uitschelden snap ik ook niet dat dat nodig is. Kun je ook op een andere manier zeggen toch?

Ik quote ff maar weet niet hoe dat moet:) maar dit is precies wat ik bedoel...
    Idd ze gebruikt even een topic om te ventileren, mag toch? Het is denk ik voldoende om te zeggen "joh je zeurt, ze bedoelen het vast goed/vinden het misschien ook spannend een kleinkind wat er bijna aankomt?" Of iets in die trant zonder scheldwoorden.... Dan is de boodschap ook wel duidelijk.....

18. cat2

cat2 Niet meer actief

Mijn vriend vond het ook raar om om 4.00 zo'n berichtje te krijgen. Hij dacht eerder dat er iets ergs was.

19. cat2

cat2 Niet meer actief

Ja zo bedoel ik tara. Dank je wel.

20. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38

Tja blijkbaar moeten mensen het ook heel normaal vinden dat er geen bedankje komt.

Maar Voor jou dan: ik vind je een enorme zeurpiet! Dat klinkt dat iets anders alleen de strekking is hetzelfde.

Hopelijk bedenk je je omwille van je s ouders en stuur je nu nog netjes een berichtje. Of anders doe je het 4 uur vannacht ;)

Deel Deze Pagina