Maar je vertikt ze nu alsnog te laten weten wat je van hun cadeautje vindt. Die arme mensen waren overduidelijk heel benieuwd of ze zijn geslaagd. Ik zou ook heel graag willen weten wat iemand van mijn cadeau vindt omdat ik altijd m'n best doe om iets leuks te vinden. Als iemand zoals jij zou reageren, dan kon diegene van mij lekker de pot op. Ik vind het gewoon sneu voor ze en jou vind ik heel erg ondankbaar, onbeschoft en zeikerig.
Sydneys, omdat ik het vreemd vind dat ze zelf om een reactie vragen zo korte tijd later. Ik heb niet eens tijd om wakker te worden. Maar vriend heeft al bedankt dus dan is het goed zo. visite kwam paar minuten later. Dus geen tijd gehad, waren goed en wel thuis. Hadden net uitgepakt.
En je visite snapt het echt niet als je zou zeggen van 1 minuutje, ik moet nog even snel een berichtje naar schoonouders sturen. Daarin had je kunnen zetten dat je het cadeautje hebt uitgepakt, er heel blij mee bent maar nu net visite hebt gekregen en dan de volgende dag nog even zult bellen. 1 berichtje kan je toch wel sturen als je visite hebt? Je gaat tenslotte niet de hele avond met je telefoon bezig zijn. Ik zeg hier ook gerust hoor dat ik nog even snel een berichtje moet sturen als ik bezoek heb. Niemand die mij dat kwalijk neemt. Ik stuur dat berichtje en klaar, raak voor de rest mijn telefoon niet meer aan. Trouwens wat doe je dan als je telefoon afgaat terwijl er iemand op bezoek is? Op onze huistelefoon hebben wij geen nummerweergave van wie er belt, dus wij nemen toch op. Het mocht maar eens iets dringend zijn.
Nahla, maar als ze geen cadeautjes geven is het ook geen probleem. Het is niet iets wat ik verwacht of zo. Het is niet verplicht. Ik vind het al snel te veel.
Vriend heeft het gedaan dus dan is het goed zo? Wat een instelling is dit ook..... Als jij straks bevallen bent en s vader feliciteert je en s moeder niet. ( dit alles onder de noemer s vader heeft het al gedaan dus het is goed zo) Sta je er dan ook zo in????
Volgens mij moet jij je niet zo druk maken en lekker gaan bevallen... Dan is dit niet meer zo'n probleem Heb je een lief klein kindje in je armen...
Maar je hebt wel wat gekregen en aangenomen. En ze verwachten een berichtje of jij hun cadeautje leuk vond of niet. Maar kennelijk is het te veel voor je dat aan ze melden.
Nee natuurlijk is het niet verplicht, maar een cadeautje geven is harstikke leuk. De reactie op het cadeautje is nòg leuker. Ik snap gewoon niet waarom je die arme mensen zo kwetst? Als ze om 4:00 's nachts een berichtje sturen, dan hebben ze overduidelijk erg hun best gedaan. Wat is het voor moeite om ze te bellen en te zeggen dat je heel blij bent met hun mooie cadeau? Je zou ze er heel gelukkig mee maken
Olifantje, het is zeker niet te veel gevraahd. Maar ik vind het wel raar als ze zelf naar een reactie vragen zo snel al. Dat snap ik helemaal niet.
Ik heb nu het idee dat ze mij kwalijk nemen dat ik niet heb gereageerd. Dan heb ik het weer verkeerd gedaan. Maar ik wilde gewoon reageren vanmorgen. Nu heb ik de kans niet gekregen om het vroege tijdstip. Als ik daarna nog ga reageren vind ik het echt opgelegd. Dat is niks voor mij. Had gewoon rustig gedaan, dan was het een stukje gemoedelijker.
Dus als ik het goed begrijp heb jij helemaal niks laten horen op de vraag of het cadeau in de smaak viel? Geen reactie op het bericht van vannacht oid? Dat je niet direct in de app hing snap ik wel maar nu niks laten horen vind ik buitensporig gedrag. Overigens, wat is er mis met 4 uur 's nachts? De wereld stopt toch niet met draaien als het licht bij je thuis uitgaat?
Ik zou er lekker een slotje op laten gooien Het is duidelijk hoe iedereen er over denkt en blijkbaar is het halve forum met het verkeerde been uit bed gestapt. Kom op mensen: ze heeft netjes dankjewel gezegd bij het in ontvangst nemen van het cadeau. Vriend heeft een bedankje gestuurd (ga er voor het gemak van uit dat hij zo sociaal is om haar daar ook in te vermelden) en TS is vergeten gelijk een berichtje te sturen omdat er visite kwam maar was wel van plan om nog te reageren. Maar blijkbaar ben je een ondankbare zeurderd en behandel je je schoonouders als honden als je niet gelijk een sms'je stuurt? Ik ben blij dat de mensen om mij heen snappen dat ik een warhoofd ben en daardoor soms niet gelijk reageer in een dergelijke situatie, dat maakt je dan toch niet gelijk een ondankbare hond? TS: succes met de laatste loodjes!
Dan bel je ze toch op, zeg je dat en bedank je hen voor het cadeau?!!! Ik snap werkelijk niet waar je zo moeilijk over doet. Als je een cadeau voor iemand hebt gekocht, hoop je dat diegene er blij mee is. Ze vragen niet om een bedankje, maar willen contact met hun schoondochter, de mama van hun toekomstige kleinkind. Vervolgens laat je niks van je horen omdat het niet meer "spontaan" zou zijn... Ik vind het echt zielig voor je schoonouders. Je maakt iets heel ingewikkelds van een situatie die eigenlijk doodsimpel is. Gewoon ff bellen.