Tretinoïne crème bij pigmentvlekken

Discussie in 'De lounge' gestart door sillies, 18 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Is er iemand die ervaring heeft met het gebruik van deze crème? Ik heb al jaren grote pigmentvlekken in mijn gezicht. Elke zomer worden ze groter, in de winter gaan ze voor een groot deel weg, maar zodra de zon komt (zoals nu) komen ze weer snel terug. Ik heb al verschillende dure crèmes gekocht bij Ici Paris, ter voorkoming van en voor behandeling van pigmentvlekken. Helpt weinig tot niks. Nu zag ik deze crème, verkrijgbaar via de huisarts en ik vraag me af of dit misschien echt helpt.
    Natuurlijk smeer ik factor 50 en vermijd de zon op mijn gezicht zoveel mogelijk.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#2 XmoonlightX, 18 mrt 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2015
    Ik gebruik sinds een paar jaar zonnebrand van solarium.
    Sindsdien geen pigmentvlekken meer!! En ik had het ook heftig elk jaar
    En gebruik nu fac 30 , maar het gaat niet alleen maar om de factor maar ook om andere dingen die er in zitten dat je in het geheel bruin wordt zeg maar :D
    Ik ben er in ieder geval erg blij mee

SOLARIUM - SOLARIUM, la bellezza

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Oké! Daar zou ik ook nog naar kunnen kijken, maar wil ook iets om ze weg te krijgen. Ze komen nu weer duidelijk op, omdat er een klein beetje zon is.

4. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Ik lees mee, heb er ook een op me wang en die is zo groot geworden. Wist eigenlijk niet dat er een crème voor bestond. Dacht alleen dat je ze kon weg laseren.

5. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Je hebt er verschillende crèmes voor, maar helpt weinig. Deze is op recept, dus daar verwacht ik meer van.
    Ik heb ook gekeken voor laseren, maar blijkbaar komt het dan ook weer terug.

6. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Bij mij is het door de zwangerschap gekomen en hij wordt steeds groter en ik zie er weer kleintjes bij komen :(

Ik vind t echt lelijk, maar ja

Deel Deze Pagina