Effe zonder temperaturen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lucia, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi meiden!

We zijn nu sinds vorig jaar april bezig voor een kleintje,en na zo'n tijd begint het soms best zwaar te worden. :( Ben al bijna een half jaar bezig met tempen,omdat ik wil dat de ha echt een goed beeld kan krijgen van m'n cyclus,maar merk wel dat dit z'n weerslag heeft op het 'relax' klussen.

Merk de laatste tijd dat ik er heel veel mee bezig ben,en daarom heb ik besloten het tempen een paar maandjes(2 of 3) te laten voor wat het is,en kijken of dat helpt.

Ik begin de laatste maanden ook al veel meer de symptomen van eisprong enz.. op te merken,dus dat helpt wel!M'n cyclus is ook wat langer en regelmatiger geworden,dus wie weet lukt het nu zo wel! ;)

Wish me luck! ;)

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik ben nog maar net bezig, maar kan me best goed voorstellen dat het na een tijdje een beetje vervelend wordt...........
    Goed van je dat je deze beslissing hebt genomen, en wie weet is een paar maandjes relaxen net wat jullie nodig hebben ;)

Heel veel suc6 en probeer vooral ook de lol in het klussen terug te krijgen zou ik zeggen!

Duim voor je :D

liefs Lilly

3. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    Ik sluit me aan bij Lilly!

Heel veel suc6, en vooral weer veel plezier met het klussen!

Liefs meliske

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wie weet lucia!

Ik wens je in ieder geval heel veel succes!

5. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Thanx meiden,jullie zijn lief... ;)

6. janice

janice Actief lid

May 14, 2006
    420
    0
    0
    kan het mij het ook voorstellen, zijn zelf net bezig en ik merk dat ik er nu al best veel mee bezig ben, dus het lijkt mij dat het alleen maar intensiever wordt. Hopelijk lukt het snel.
    Hoe zag de lengte van je cyclus eruit afgelopen tijd, als ik vragen mag. Omdat je zegt dat je cyclus wat langer en regelmatiger is geworden. Misschien dat het de starters wat informatie kan geven.

7. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

May 28, 2006
    692
    0
    0
    Even relaxen is idd wat je nodig hebt!
    Ik wens je véél spontaan-klus plezier en vééééél succes!! :D

8. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi Janice,
    mijn laatste cyclussen waren 34-34-40-42.Nog niet echt heel regelmatig,maar daarvoor was er echt gewoon geen touw aan vast te knopen!Denk dat ik heel lang heb ontpild ofzo,ongeveer een jaar.Niet dat ik de andere dames bang wil maken,het hoeft lang niet bij iedereen zo te zijn! ;)

9. janice

janice Actief lid

May 14, 2006
    420
    0
    0
    Lucia dank je wel. ik zie het niet als bang maken maar meer als een hulpmiddel. Dat het niet vreemd is om van 34 'opeens' naar 40 te springen. Hopelijk zorgt het afstand/rust nemen voor een positief effect bij je, succes

10. elanor

elanor Lid

Nov 21, 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Hoi Lucia,

Even afstand nemen kan idd heel goed helpen. Wij zijn 15 maanden bezig geweest en ik ben nu bijna 11 weken zwanger. Ook ik had er op een gegeven moment even genoeg van om volgens een schema te leven zeg maar. Bij ons heeft het in ieder geval wel geholpen en kwaad kan het nooit om even alles van je af te zetten. Probeer in ieder geval hoop te houden want wie weet ben je binnenkort ook zwanger.

Liefs Elanor.

11. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi!
    Janice,fijn dat je niet bang bent geworden van mijn verhaaltje! ;) Ik zie dat je overtijd bent,van welke cyclus ga je dan uit?

Elanor,ben heel blij met je reactie,het geeft me weer wat meer hoop.Dankjewel! ;)
    Verder nog gefeliciteerd en heel veel succes/plezier met je zwangerschap!

Share This Page