Hoi, Vandaag mag ik testen,maar ik vroeg me af wanneer je het beste kan testen? Kan je het beste met ochtend urine doen? (dan moet ik tot morgen wachten..) of maakt het niet uit. Ik ben echt super benieuwd,nog bijna geen ongi klachten,normaal heb ik een paar dagen van te voren al een beetje bruine afscheiding ( sorry hoor ) maar nu ook helemaal niet... Groetjes 29-29-29-?
je kunt al testen.. maar je kan ook een paar dagen wachten (als je dat volhoudt ) dan is je hcg gehalte hooger... duim voor je!!
Nou ik weet niet of ik dat vol houd Maar ik kan ook gewoon vanavond testen : want dan is me mannetje er ook.... Groetjes 29-29-29-?
IK denk dat ik vanavond ga testen....of anders morgen ochtend....ik vind het wel super spannend....ik laat het jullie weten,ik ga nu maar werken,en hopen dat de niet komen!!!!!!!!! Groetjes 29-29-29-?
Ik zou wachten tot morgenochtend denk ik, dan is je eventuele hcg gehalte hoger, dus meer kans op een positieve test... Succes! Liefs
Heel veel suc6! Knap van je dat je het zolang kunt wachten, had al 4 keer getest denk ik Ik duim hier voor je!!!!!!!!!!
Lief dat jullie met me mee leven De zijn er nog steeds niet,en ik hoop echt zo dat ze weg blijven,ik ga morgen ochtend testen...Oh ik vind het zo spannend,ben nog nog overtijd geweest..... Groetjes
je kan nu ook overtijd zijn omdat je er zo mee bezig bent , dat had ik afgelopen maand ook,was 3 dagen over tijd, paar testen verspild en toen werd ik ongi ,normaal was ik ook stipt ,maar komt vast omdat ik er erg mee bezig was die maand