Ik slik al jaren de pil met tussen pozen om kinderen te krijgen. Ik ben een week eerder gestopt omdat we een kinderwens hebben... maar het bloedverlies en de buikkrampen zijn nog nooit zo heftig... Alleen toen we probeerde zwanger te raken met clomid... is dit een normale reactie als je een week eerder stopt met de pil?
denk het wel, ik ben pas ook gestopt met AC 2 weken te vroeg zelfs, heb nog nooit zon heftige menstruatie gehad. paar jaar terug ook gestopt ivm kinderwens... maar toen gewoon netjes in de stopweek.. kan me niet herinneren dat ik het toen ook had!
Hier Idem, werd de derde week erg heftig ongesteld en ook een ruime week... Sorry als ik mensen nu laat schrikken...
Ik ben in oktober gestopt met de pil (na zeker 10 jaar). Na vijf normale en regelmatige cyclussen werd ik deze maand gek van de krampen. Pff! En ook vloeide ik meer dan normaal en zeker langer! Na 8 dagen voel ik me nog steeds niet "schoon". Ik denk toch dat het een soort 'ontpil' situatie is... (daar gooi ik het bij mezelf maar op). Je lichaam moet nu alles weer zelf gaan regelen. Ik denk niet dat het uitmaakt dat je een week eerder bent gestopt met de pil. Dus duimen op een minder heftige variant volgende maand! Of gewoon geen
als ik niet ongesteld word betekend het niet dat ik zwanger ben want ik heb pcos en ik ben erg onregelmatig soms maanden gewoon niet ongesteld
voor de mensen die nu schrikken omdat er meerdere zijn die er last van hebben. ik ben midden in mn strip gestopt, heb een normale doorbraakbloeding gehad en na 31 dagen netjes ongi. alleen mar 3 dagen in plaats van een dag of 5 maar he ik klaag niet
Ik heb normaal gesproken nooit veel last van mn menstruatie, ik wordt altijd netjes 4 a 5 dagen ongesteld in de stopweek en voel bijna geen krampen of wat dan ook..deze maand was ik 3 dagen later dan normaal ongesteld en heel heftig ineens. Mn hele lichaam van top tot teen deed zeer, zelfs mn handen en mn voeten. Ook zeer in mn rug en buikkrampen. Ook werd ik langer dan normaal. Toen mn menstruatie gestopt was duurde het nog een paar dagen voor mn lichaam geen zeer meer deed. Begrijp er nog steeds niks van. Herkent iemand dit?
ik had het niet zo heel erg, alleen meer buikpijn en veel meer bloedverlies waardoor ik elk uur maandverband moest verschonen