Ja daarom vond ik het ook raar! Maar het schijnt echt zo te zijn! Misschien eens over googelen? Mijn cyclus is helaas vandaag van start gegaan..... Vind het toch wel angstig worden. Ik weet nu dus dat ik idd op dag 12 een eisprong had omdat het nu precies 14 dagen lager was en de temp die dag daarna ook omhoog ging. En toen hebben we wel geklust precies op die dag. Maar helaas...... Dat eitje is natuurlijk ook maar 12 uur houdbaar. Dus zal wel net te laat geweest zijn.... Ik ben zoooo bang dat ik nooit kinderen zal kunnen krijgen..... :,-(
In het ziekenhuis tempen ze toch alleen om te kijken of de patient ook koorts heeft oid. Dus dan maakt een temp verschil van 0,1 of 0,2 natuurlijk niet veel uit. Met tempen om je cyclus bij te houden, maakt dat wel veel verschil. Tenminste, dat is mijn gedachtengang erover. Ik zou nooit een oorthermometer ervoor gebruiken iig. weet iemand verschillen tussen slijm dat je verliest? eene dag heb ik nat/transparant en andere dag droog/dik slijm? iemand hier ervaring mee. Nat/transparant is vruchtbaar slijm, als het ook rekbaar is. Droog/dik slijm is niet vruchtbaar slijm.
Nou ik heb weer wat! Was ik rood bloed verloren dus ik een nieuwe banner gemaakt. Was het een uur later ineens weg! Dus ik tempen, nog steeds hoog! En vanmorgen ook hoog. Ik begrijp er niets meer van.... Verlies nu al sinds dag 16 oud bloed met 1 dag geen bloed verlies er tussen.... Zou ik de dokter moeten bellen??
Ik heb altijd op mijn nod wat bloed. Niet veel. De dag erna zet het dan pas door. Op 13 dpo negatief testen kan bij positief, maar wat ik veel lees is dat je dan meestal al wel positief test. Lastig en vervelend voor je.
Wel....na deze cyclus met de Etos pillen te zijn begonnen heb ik wle een opmerkelijk iets beleefd: Een vrij vroeg ei...voor mijn doen. Maar ook: een ovutest die van niks naar knalpositief gaat in één dag tijd. Gister was het nog niets en vanmiddag was ie echt positiever dan positief! Normaal heb ik een paar dagen dat ie donkerder wordt tot ie echt knalt, maar het was nu meteen "BOEM". Zou dat nu ook door die pillen komen???
dat zou wel kunnen ja, ik denk dat mijn ook vroeger is als anders, denk dat ik nu ook een kortere cyclus heb daardoor. en wuppie is je ongesteldheid doorgekomen ?
Mijn cyclus werd er 5 dagen langer door. En mijn ongesteldheid wilde niet echt doorzetten heb deze 2 maanden geslikt en ben toen weer gestopt.
@beertju ik ben idd ongesteld geworden. Ik heb nu een jaar lang alles op geschreven en ben vandaag ook naar de dokter geweest en heb het laten zien. Conclusie ik heb wel erg veel last van tussentijdse bloedingen en daar moet naar geleken worden. Volgende week moet ik weer terug komen voor een uitstrijkje. Verder heb ik een doorverwijzing voor de gyn gekregen. Ik heb bijna een half uur met de assistente aan de lijn gehangen en het leek haar het beste dat ik toch maar de mmm in ga. Ik ben nu zo ontzettend bang... Bang dat het nooit meer zal kunnen en aan de andere kant bang dat ze niets kunnen vinden en dat het probleem dus niet opgelost kan worden...... Ik laat zs-pagina dus ook even voor wat het is. Als ik hier steeds ga lezen denk ik dat ik alleen maar banger word.
Wat vervelend Wuppie, maar wel misschien goed om de mmm in te gaan als het zelf niet lukt. Zo kan je er achter komen waarom het niet lukt en kunnen ze je helpen. Hoop dat het snel mag lukken! Hier sinds afgelopen maand ook begonnen met de etos pillen, ik ben benieuwd! Vorige 2 maanden elke keer veel kwaaltjes na mn eisprong, en nu tot op heden bijna nergens last van. Weet niet of het door de pillen komt, maar ben er wel erg blij mee! Hoop ook dat het een positief teken is!
@mieks het is inderdaad goed dat er nu naar me gekeken gaat worden. Maar aan de andere kant wel erg defenitief hoor. Ik had toch gehoopt dat dat niet nodig zou zijn. En het is zo angstig allemaal.... Hopelijk is het niets ernstigs... Wat spannend dat je nu ineens geen klachten hebt.... Dat kan een goed teken zijn..... ik was steeds half schijnzwanger ofzoiets... Totdat ik dan weer ongesteld werd. Haha. Wat dat betreft is het fijn dat ik naar de gyn ga want ik ga het deze maand heerlijk loslaten. Geen etos pillen en we gaan (klussen) wanneer we zin hebben en anders niet! Komende maand ga ik dus even niet voor zwanger worden kiezen.. Succes hoor! Ik duim voor je!
Ik weet niet goed wat ik van die pillen moet vinden.. Weet wel dat ik ze best prijzig en ook te groot vind! Heb ze één ronde gebruikt, mijn cyclus was die ronde indd een stukje langer. Iets van 5 a 6 dagen geloof ik. Best veel, vooral omdat ik zelf al een behoorlijke cycli heb (33 dgn normaal gesproken). Maarrrr, ik ben wél in die ronde zwanger geworden! Dus ik vind het een beetje een twijfel geval..
@ Wuppie, ik had dat idd ook , het gevoel dat ik standaard 2 weken zwanger was na mn eisprong Ik dacht al dat ik dat zou houden elke maand "schijn zwanger" en daarna gewoon ongi worden. Ik ga er morgen een vroege test tegen aan gooien, ben heel benieuwd! Ik vind idd de pillen erg groot. Had de eerste 2 maanden de VSM Puur Mama, die zijn wat minder groot en hoef je ook maar 1 x per dag te slikken. Nja, tis voor het goede doel, en ik hoop dat het helpt!
2e ronde met de etos pillen, 5e ronde dat we bezig zijn. Nu zag ik vanmiddag 2streepjes morgen voor de zekerheid nog een keer testen!!
Spannend Rietc, hoe was de test bij jou vanmorgen? Hier helaas negatief getest. Nu maar paar daagjes afwachten en anders opnieuw een ronde in met de etos pillen..
Hoi Mieks. Balen dat je negatief hebt getest.. Deze ochtend had ik ook weer een positieve test, dus bij mij zit het op dit moment helemaal goed! Gewoon verder proberen jij en ik denk dat de pillen zeker geen kwaad kunnen!