wee vraagje.

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lenaroos, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik ben bekend met harde buiken. Bij beide zwangerschappen heb ik ze dagelijks vanaf het begin.

Maar als ze nou (best) pijnlijk zijn kun/mag je het dan een wee noemen? Ook al zijn ze onregelmatig. Of is dat nou een voorwee waar ik veel vrouwen over hoor? Of dat het rommelt?

2. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Lijkt me in jouw geval met jouw zwangerschapsduur wel voorweeën of zelfs wel de echte weeën. Ik heb ook harde (pijnlijke) buiken al vanaf 12 weken maar na onderzoek is gebleken dat het niks doet in de zin van ontsluiting of verstrijken van de baarmoedermond.

Heb je ze al getimed?

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    onder de warme douche gaan staan of in een warm bad gaan zitten. echte weeen zullen dan doorzetten. voor of oefenweeen zullen stoppen.

4. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Mijn voorweeen stopte niet onder de douche dus zegt niks. Ik denk dat je even de VK moet bellen want het kan best dat het door gaat zetten. Ik zelf heb bij mijn eerste vanaf week 34 voorween gehad bijna elke nacht van een uur of 1 tot 4/5 maar die hebben wel voor 2cm ontsluiting gezorgd toen ik 39 weken was. Het kan dus beide zijn, mijn bevalling begon met het breken van de vliezen en gelijk een weenstorm dus ik heb niet die oplopende weeenpijn gehad zoals veel dames die ervaren hebben. Succes meid!

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Mijn bevalling was begonnen met voorweeën. Ze kwamen heel regelmatig dus ik dacht dat het begonnen was. Maar eens de echte weeën er zijn dan weet je het wel.
    Zo herkende ik ze: ik moest ze echt wegblazen, ze hadden een aanloop, een hoogtepunt en een afzwakking.
    En het voelde na een tijd alsof ze met 1000 messen tegelijk door mijn buik staken...

6. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Vanacht niets gehad. Het.was echt in de rust op de bank. Dus w.s door bewegingen van de baby?

Hoop dat het zorgt voor de eerste cm. Bij Eva had ik met 39wk 3cm. Hopelijk nu weer.

Laat maar komen :p

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Lijken voorweeen. Heb ik ook gehad. Ze kwamen regelmatiger de dag voor mijn bevalling. Ervoor had ik ze ook en dacht dit is het maar ging weer weg. Bijna een week later echt bevallen

Deel Deze Pagina