Goeie avond dames, Ik heb een vraagje, ben nu bijna 11 wkn en had aan het begin last van vermoeidheid en misselijkheid. Gelukkig niet braken en het belemmerde niet mij dagelijkse bezigheden. Nu sinds enkele dagen/week is de misselijkheid eigenlijk wel weg en de vermoeidheid is er nog wel....heb pas over 1.5 wk mn 12 wkn echo....hebben jullie ook gehad dat je symptomen rond deze tijd minder werden? Vind het een beetje eng nml.
Bij mij is het sindsvrijdag ook minder geworden gelukkig. Ik was super misselijk en extreem moe. Vrijdag weer een echo.
Jaaa hier ook precies rond die termijn!! Ik zat ook in d'r zenuwen omdat ik verwachtte dat t pas met 12 wk ongeveer zou afnemen ..! Zelfde gedachtes als jij dus.. Ging ook naar de echo met t idee van nou zou me verbazen als t allemaal goed gaat (Hoe bedoel je doem denken 😂 Maar alles was in orde 😍 Maak je niet te druk meid de kans dat alles in orde is is veeeele malen groter! Mocht je je echt druk maken zou k vragen of de echo iets eerder mag Ik had m met precies 11 weken ipv 12
Hier precies hetzelfde en een prachtig mooi bewegend kindje in mijn buik... Try not to worry 😉
Bij mij ging rond de 9 weken de misselijkheid weg(gelukkig)alleen de vermoeidheid voelde ik nog(steeds)....
Ook bij mij waren rond die tijd de symptomen verdwenen. Maakte me toen ook zorgen maar was niet nodig. Nu 32 wkn zwanger.
Bij mij ging het rond die koers ook weg en het kwam 2 weken later weer 2 weekjes terug. Daarna was het helemaal weg!
Bij mij waren de symptomen ook enkele dagen weg, om sinds 2 dagen weer in alle hevigheid terug te komen!