verslaafd aan.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door teigetje1, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    buiten zijn :D. Wat hebben wij toch een gezonde meid....:D

Sinds onze meid goed vooruit kan komen (lopen langs de muren e.d en soms los), wil ze de hele dag niets anders dan buiten zijn. Na het ontbijt, na het middageten en zelfs s'avonds nog. Zodra ik haar op de grond zet, trekt ze een sprintje naar de acherdeur om te kijken of deze open is zodat ze naar buiten kan.
    Nu hebben wij ook heel veel bekijks buiten (honden,vogels,konijnen,kippen,pauwen en fazanten), maar ik vind het toch wel fijn om te zien dat ze zelf lekker de buitenlucht induikt dan binnen speelt of dat ik haar buiten moet zetten.
    En als het regent of als ze even niet naar buiten mag, dan blijft ze ook in de berging spelen (wasmand vol met buitenspeelgoed, wasmachine, droger e.d).

Toch wel grappig om te zien dat ze met een jaar echt duidelijk aan kunnen geven wat ze echt willen doen.

2. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Wat schattig ! Dus dan wacht ze tot de deur opengaat :D

Hier ook zo eentje :D

Ze loopt nog niet, maar als ik vraag of ze naar buiten wil, wordt ze wild enthousiast en roept: "Ja ! Buiten !".

Gevolg is dat ik haar in de speeltuin overal heen moet dragen, maar dat doe ik graag natuurlijk... Zie haar dan zo genieten !

Leuk is dat hè !

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik vind dat ook zo leuk ja, ze kan dan zo genieten.

We hebben dan een hekje geplaats zodat ze niet naar achter kan en niet bij de honden, maar als ze me ziet dan staat ze hysterisch aan het hek te dansen om maar naar achter te mogen. En dan moet ik met haar de hele (400m2) tuin afstruimen :D, gelukkig hoef ik haar bijna niet te dragen en loopt ze aan de hand mee, maar zij begeleid mij.

4. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ja, lijkt me ook zo leuk om straks buiten samen te kunnen wandelen i.p.v. telkens in de buggy of dragen...

Is jouw dochter ook zo gek op de dieren ?
    Goed om op te groeien met dieren, vind ik, dan leren ze vroeg om ervoor te zorgen e.d.

Een tuin van 400m2.... Wauw...
    Wij doen het met het parkje vlakbij :p

5. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    onze dochter is helemaal verliefd op alle dieren :D, dat heeft ze van zowel mij als van papa geerfd volgens mij. Vriendlief komt van de boerderij en ik ben afgestudeerd als dierenartsassistent, dus het wordt haar met de paplepel ingegoten dat met diertjes omgaan :D.

Hahaha wij hebben echt onze eigen prive park :p;), maar eropuit gaan vind madam natuurlijk ook geweldig

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier ook een buitenind. Een dag niet naar buiten omdat het weer het niet toelaat en madam is uit haar humeur.
    Probeer dan ook echt iedere dag even met haar naar buiten te gaan.
    Ben dan ook heel blij dat de zomer er weer aan komt!!

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Aaah wat schattig dat ze graag buiten speelt! Leuk he dat ze dat zelf al aangeeft. Ryan vind het buiten ook heerlijk. Als de achterdeur open staat met mooi weer is maar even en hij is buiten. Hij vind het leuk om in het zand te graaien en dan in de mond te stoppen. Ik doe dan een speen in zijn mond, zo kan hij het zand (e.d) niet in zijn mond stoppen. Werkt super. Tuurlijk zeg ik ook altijd 'Nee, mag niet...is bah'. Maja...;)

8. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    wat leuk zeg. hier ook een die altijd naar buiten wil, (we wonene helaas 2 hoog) hij staat dan al met zn jas in de hand en kloppen op de voordeur omdat hij eruit wil..

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    sophie vind het ook geweldig buiten. met hemelvaart heeft mn vriend de tuin gedaan, hij is van 10 tot 16 buiten geweest, sophie ook. ze was 's avonds dan ook erg moe.

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn dochter vind het ook heerlijk buiten! Ze is het liefste de hele dag buiten aan het ravotten! ;)

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier ook zo'n buitenkind. Ze komt overdag regelmatig met haar schoenen aangelopen, en staat in de gang te wijzen naar haar jas die op de kapstok hangt.
    En natuurlijk boos worden als we weer naar binnen moeten haha.

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hier ook een kind dat dol is op buiten spelen. Begint 's ochtendsvroeg al als hij dondersgoed in de gaten heeft dat de katten naar buiten mogen. Hij en onze 2 poezen staan dan te dringen voor de achterdeur. :)

Gisteren zijn we in het bos wezen wandelen en vind hij helemaal geweldig! Hij heeft 3 kwartier!!! (incl 5 min pauze) aan de hand gelopen. En over boomstammen heen geklauterd. Klimmen is nl zijn 2de hobby. ;)

13. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hier ook 1, ze dook vanmiddag zo het hondenluik door naar buiten.

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier is het ook... maar mama heeft niet altijd tijd/zin om naar buiten te gaan, en dan wordt hij me een potje chagrijnig :$ Ik moet sinds een paar weken echt elke dag twee keer naar buiten, anders is hij niet te genieten (zal wel weer een faaaaaase zijn). Naja het is wel gezond voor ons allebei...maar ik ben kapot van al het gewandel/gefiets! ;)

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook een ventje die graag buiten is echt super leuk! Hij kan nu heel goed en vrij snel loslopen dus wel opletten geblazen. Hij is ook echt alles aan het ontdekken. Zodra ik de tuindeur open doe staat hij ook buiten:)

16. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Whaha ja af en toe word ik ook wel moe van het achter haar aan rennen, van de week heb ik het hekje van de voortuin dichtgedaan haha. Kon zij lekker spelen en ik even rustig zitten.

17. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Onze meid heeft er echt van genoten afgelopen weekend. Ze was hele dagen buiten, zelfs tijd om te slapen had ze niet (2 van de 4 dagen heeft ze overdag geen oog dichtgedaan. Dus ja, dan zaten wij s'avonds met een lastige meid op de bank omdat ze over haar slaap heen was, klein eigenwijsje :D.

O ja, ze is zelfs dit weekend buiten in het babybadje geweest, de thermometer stond hier op zondag op 26 graden (in de schaduw), en ze vond het heerlijk.

Tja, en nu is ze een beetje chaggie omdat ze nog niet buiten is geweest (het regent hier al de hele dag), maar nu kan ze een beetje bijslapen. Vanaf begin juni wordt het weer prachtig buitenspeel weer.

Deel Deze Pagina