De vraag zegt Het al; hoe laten jullie je baby slapen met deze warmte? Ben er zelf erg onzeker over... M'n dochter zweet heel snel, en op haar kamer is het nu warm en 25 graden. De nacht koelt het vrijwel niet af, woon in een flat, Hoe laten jullie z'n kleintje slapen? M'n dochter slaapt al in een mouwloze zomer slaapzak, maar hoe doen jullie het qua dekens en de mouwen? Liefs
Meya heeft alleen een rompertje en een dunne slaapzak aan, ook bij haar is het warm op de kamer.. ook staat er overdag een ventilator te draaien op de langzaamste stand.
Hier is het iets koeler, maar bij 25 graden zou ik alleen een rompertje met korte mouwen en een dunne slaapzak doen. Zonder deken. De deken ligt er hier al een tijdje niet meer in, meneer lag er toch niet meer onder. Dus ik varieer met de dikte van de slaapzak, lange mouw of korte mouw en met of zonder broek.
Hier ook 25 graden op haar kamer. Ze slaapt nu in een mouwloze zomerslaapzak met alleen luier en pyama zonder broekje. Vind het ook altijd zo lastig met slapen.
Ook hier ben ik altijd aan het zoeken. Laatst midden in de nacht de slaapzak uitgedaan en zo in de romper laten liggen hij was nat van het zweet. Dacht later ik had hem beter in zijn luier in de slaapzak kunnen leggen. Nu doe ik een romper lange mouw aan snachts met dunne slaapzak. Maar voor vannacht twijfel ik weer en ik heb nachtdiens dus ben er zelf ook niet b ij om vannacht te switchen. Mijn man weet niet wanneer hij iets moet veranderen namelijk Nu ligt hij in romper zonder mouw in dunne slaapzak zijn middagtukje te doen.
Hier alleen een rompertje met korte mouw, en lakentje voor in de stoppen, raam open verder niets. Anders drijft ze haar bedje uit.
Hi meiden, Dat is dus m'n dilemma, koelt ze niet teveel af de nacht met korte mouwen? Ik moet zeggen, ik sla zelf de dekens ook van me af nu, maar vaak halverwege de nacht pak ik ze wel weer...... Dus ja, korte mouwen doe ik maar met zomer slaapzak, maar dan..... Gewoon een katoenen ledikantlaken zonder ledikantdeken? Helemaal geen deken?
de nachten voordat t dit mooie weer was deed ik een dun dekentje op t moment dat ikzelf naar bed ging...
Met het afkoelen zal wel mee vallen hor en anders word ze wel wakker.. Een nee helemaal geen deken, veel te warm!
Ik doe ook mouwloze romper en zomerslaapzak. Op dit moment ligt hij alleen in zijn luier in de zomerslaapzak zijn dutje te doen.
Hier overdag mouwloze dunne slaapzak en romper + lakentje. 'S avonds meestal nog een spreitje. Ik heb nog niet zonder lakentje gedaan. Maar ik heb ook het idee dat hij dan niet rustig wordt.
Ja, m'n dochter zweet al heel snel. Haar middag slaap deed ik net enkel in romper, en gelukkig werd ze rustig wakker zonder zweet, maar wel boven de dekens.... Ik twijfel heel erg tussen enkel in haar luier in haar romper, of met mouwloze romper en dan in gaar mouwloze slaapzak...
Zoon 9, 5 mnd enkel romper korte mouw.. Dochter 2 jr enkel onderbroekje en ze wil altijd onder een laken slapen.. Anders niks veel te warm anders...
Hier 25 graden op dr kamertje. Ze ligt er net in..met een romper met spaghettibandjes en een legging. In de slaapzak gaat ze zo zweten. Verder geen lakentje of deken, want mevrouw gaat het hele bed door.
Haha, bij mij kan ze het bedje niet door, ze slaapt in haar snoozzz en zonder snoozzz is ze hyperactief in bed, en komt vermoeid uit bed. Maar goed, dat is off topic, haha. Heb haar in een dunne slaapzak gedaan met spaghetti bandje romper. Tot haar middel een lakentje, want ze vindt die geborgenheid van armpjes strak onder een deken erg fijn. Ze ligt nu te slapen, althans, ze probeert het.... 26 graden, bah.... Arm meisje!
Hier net een half uur naast de jongste gezeten, die was de ik door de warmte wakker geworden. Hij ligt in zn mouwloze romper in zomerslaapzak met het raam nu open. De oudste ligt op z'n laken in een tshirtje hij wil graag wat aan dat vind hij prettig. Ligt nu met z'n hoofd op z'n voeteneinde half uit bed , t is echt warm op zijn kamertje . Denk dat hij zo in het grote bed kruipt
Ik zou zeggen romper lange mouw en dunne slaapzak. Hier ligt ze in pyjama en dunne slaapzak zonder mouwen maar het voelt niet zo erg warm op haar kamer dit ivm rolluik
Twijfelde of ik een slaapzak moest doen. Uiteindelijk korte mouw, korte broek en onder ledikantlaken. Geen deken. Als hij het warm krijgt kan hij de deken van zich aftrappen. Heb maar geen slaapzak gedaan. Maar nu ik iedereen lees, heeft iedereen een slaapzak en twijfel ik weer... Hij slaapt nu al. Ik laat het maar zo.
Hier romper zonder mouw en het zomerdeel van de puckabag met mouwen. Geen laken of deken want hij gaat het hele bed door.