Hoi ik ben lyts, 30 jaar en kom uit friesland. Zag deze site en na het lezen dacht ik laat ik mij ook maar eens aanmelden. Ik en mijn partner proberen het geluk op te zoeken en hopen dat wij dit jaar natuurlijk net zoals velen voor ons zwanger te worden. Aangezien ik dit toch aan iemand kwijt wilde dacht ik dit is de perfecte manier om toch mijn ei kwijt te kunnen. Vindt dit om eerlijk te zijn wel spannend. groetjes lyts
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hoi Wolly, dat hoop ik ook, misschien een vreemde vraag maar hoe komen jullie allemaal aan zo'n cyclusding, ben niet zo goed met de computer. liefs lyts
Helemaal links van de pagina staat een rijdje met onderwerpen en daar staat cyclusbanner bij die klik je aan en de rest volgt vanzelf. Als je nog vragen hebt geef dan maar een gil. Succes.
Ja gelukkig wel, moet alleen nog efkes zien hoe het verder werkt, maar dat zal ik met de tijd wel leren denk ik.
Oke, ik zal mijn best doen om mijn vraag zo goed mogelijk te stellen. Ben sinds kort (nog geen maand) van de pil af, klinkt misschien raar, maar sinds ik volgens mij mijn sprong heb gemaakt heb ik gevoelige borsten en ben iets vermoeider dan anders. Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben omdat ik nog geen maand van de pil af ben. Het mooie van dat ik van de pil af ben, wel meer zin in vrijen heb, is dit normaal of zit ik gewoon vreemd inelkaar.
Je kan het best de vragen in het juiste topic stellen. in jou geval is dat onder zwanger worden. Je hebt dan de meeste kans op de meeste antwoorden. welkom!